![]() |
34 messteken aan 84 jarige vrouw ....
34 messteken, een gebroken kaak enz heeft een 84 jarige vrouw geïnkasseerd in Ardooie om haar af te maken....?
Of onze beschaving op z'n best. Mag ik zo onbeschaafd zijn om de dader gewoon af te schieten? Dergelijke beschaving komt er door onze pamperbehandelingen tegenover criminelen. We zijn met volk genoeg op deze aarde, wie zich vergrijpt aan iemand anders, zeker dergelijke gruwel moet gewoon de doodstraf krijgen. Kosten gespaard en opgeruimd staat netjes. |
Schande
Het is totaal niet onbeschaafd ze te willen afschieten maar ...
Zo ben ik al jaren fervent fan van de weder invoer van de guilliotine. Het zou de brave belastingbetaler wel eens ten goede kunnen komen. Pijnlijk detail is: We leven in een nihillistische gangstermaatschappij tegenwoordig. Mijn onderschrift is in dit geval ook niet slecht. |
Dit kan je toch geen roofmoord meer noemen...:?
|
"Geldgewin zou het motief zijn..." Totaal van de pot gerukt noem ik zo'n gedrag.
|
Citaat:
Wat mij betreft mag het mes bot blijven, dat wel. We maken het gewoon wat zwaarder. Ik minister en ze vliegen allemaal de kolenmijn in. Geen kolen bovenhalen, geen eten. Drie "echte" bewakers met recht om te schieten boven aan de lift en klaar is kees. Waar gaan we naartoe toch? Mijn medeleven voor die arme dame, wat moet die afgezien hebben. |
:lsp: : Naar verluidt, zou alles er op wijzen dat de dader een ongelukkige kansarme jeugd doormaakte. Enig begrip zou iedereen sieren.
|
Citaat:
We hadden die mannen een gratis Ferrari moeten geven. :cry: |
Citaat:
En dan hebben we het niet eens over zelfverdediging, waar zo'n bomma vroeger met den tweeloop vanuit haar bed de gemiddelde inbreker morsdood kon schieten, daar moet ze nu mano a mano gaan tegen een jonge knaap elks met een aardappelschiller in de hand. Je begrijpt zo, dat loopt fout. |
Citaat:
Bron: http://www.clint.be/actua/17-jarige-...3-jarige-vrouw |
Citaat:
|
kansarme jeugd?
Kansarme jeugd, slechte jeugd gehad en nog zowat van die flauwekul.
Er zijn zoveel mensen die niet een al te beste jeugd genoten hebben maar die daarom niet in de criminaliteit verzeild geraakt zijn, in tegendeel zelfs sommigen zijn daar zelfs 'sterker' uitgekomen. "Et tu, Brute?" Mea maxima culpa? |
Het wordt een harde winter.
|
Citaat:
|
een korte reactie ...
Citaat:
En ik heb zeker geen rijke jeugd gehad. Ik kan mij wel de pijn, angst, schrik en zo voorstellen die de dame in kwestie heeft moeten ondergaan. :cry: |
Het was alweer een drugsverslaafde. Dat die zichzelf kapotmaken interesseert me niet. Maar ze moeten anderen met rust laten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een psychopaat kan er over het algemeen ook niets aan doen, dat hij of zij zo is. Alleen daarom moet je hem of haar nog wel bestraffen. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be