![]() |
Onderzoek naar chique auto's in Antwerpen
De belastingen hebben reeds lang het wapen in de hand" tekenen en indiciën" maar ze doen er niks mee.
En de crimininelen lachen zich verder rot met ons. Het wordt hoog tijd dat ze eens paal en perk stellen aan wangedrag. Niet aan de dure auto's of anders dat rechtmatig verdiend is. Maar geef toe als jongeling en op een normale manier moet je zo iets al van huis uit krijgen of je moet in de criminaliteit zitten. Doe er dan wat aan of onze jeugd gaat toch ook gewoon in de verkeerde richting .......... |
Citaat:
|
Wat een jaloezie toch :s Binnenkort mogen enkel nog volwassen grootverdieners in een chique auto rijden
|
Het onderwerp is trouwens dubbel , zie
'Popo Antwerpen moet jagen op mocro's en negers in dure waggies' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kwam het idee van GASboetes er ook niet om de probleemjongeren aan te pakken???
In alle geval zal het voor de jongere dealertjes en pooiertjes lastig worden om aan te tonen hoe ze die luxewagens betaalden. MAAR... binnenkort mag elke Vlaamse burger zijn boekhouding volledig voorleggen om te bewijzen hoe hij of zij het dagelijks brood koopt... Plezant hé |
Citaat:
Dat de Vlaamse burger ook zijn boekhouding zou moeten voorleggen!!!" :roll: Of hoe men Eberhard gewoon gelijk geeft.... |
Citaat:
|
Citaat:
.........De speurders waren er namelijk achter gekomen dat het vooral jongeren die actief zijn in het drugsmilieu waren die met de wagens rondtoerden. Dikwijls werkloos. Onderzoek bracht aan het licht dat de Porsches, dure Mercedessen en BMW’s werden gefinancierd met drugsgeld. Daarvoor werden constructies opgezet met Duitse of Nederlandse leasingmaatschappijen. De jongeren betaalden in het buitenland de wagen met drugsgeld, maar deden alsof het om leasewagens ging........."""""" Hoe uit deze context een sprong gemaakt kan worden naar je laatste zin ???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Wie het niet mee maakte moet je het niet trachten te vertellen. Zelf zit je er jaren mee. Voor de rest mag van mij iedereen met een leuke wagen rijden, ik heb er zelf één, maar over die mensen of wagens hebben we het niet dacht ik toch? Indien het zo over kwam mijn excuses. Zolang het maar rechtmatig verdiend is, geen enkel probleem. Het zijn ook deze laatsten niet die beoogt worden. |
Citaat:
Van mijn kant uit zeker niet en al helemaal geen jalouzie. Ik zou echt niet weten op of voor wat ik jaloers zou moeten zijn? Ik vond dit initiatief gepast, de wet is er voor iedereen. Criminelen kun je vatten op die manier, dus positief. "Tekenen en indiciën", bestaat reeds lang in onze wetgeving, aan u om te bewijzen van waar je de centen die je uitgeeft gehaald hebt. Trouwens iemand die normaal voor de centen werkt valt meestal niet op, noch met zijn wagen noch met zijn gedrag. |
Citaat:
Denken dat alleen allochtonen met dure auto's mogen gecontroleerd worden, dat is niet normaal. |
Toen het Vlaams Blok zich in een "uitzending door derden" jaren geleden afvroeg waar die gastjes die peperdure karren vandaan haalden vonden het centrum van De Witte en de Gentse rechters tijdens het beruchte racismeproces dat zoiets "racistisch en uitermate stigmatiserend" was. Nu het Antwerps parket en de fiscus zich er mee bemoeien vind iedereen het wel verantwoord. Het kan verkeren...
|
Citaat:
teveel waarheid van de verkeerde partij ? |
Citaat:
Controle van de geldbronnen bij aankoop van onroerend, of bij het overnemen van handelszaken zou ook veel (buitenlands) zwart en misdaadgeld aan de oppervlakte brengen. Nederland is hier in de grensstreek trouwens al jaren vragende partij dat de Belgische overheid dat oo zou doen. Vooral Nederlandse drugsmisdadigers wassen hun misdaadgeld wit door aankoop en later verkoop van bv onroerend goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be