![]() |
Parochianen verkiezen verkrachter tot pastoor
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...-pastoor.dhtml
Vindt u het kunnen dat een crimineel pastoor wordt ?? of Vindt u het kunnen dat een ex-crimineel pastoor wordt ?? |
De zelfverminking is weer bezig, met ronkende titels: "verkrachter wordt pastoor". Dit soort zelfverminking vind je alleen bij katholieken.
Uit dat artikel: Gilliland werd in 1993 veroordeeld voor een zedendelict. "Hij zat toen in een vechtscheiding en zijn ex beweerde dat ze door hem verkracht werd. Hij bleef zijn onschuld volhouden maar hij kon zich geen advocaat veroorloven en was een vogel voor de kat in de rechtbank. Hij werd veroordeeld en bracht vier jaar in de gevangenis door." Het was pastoor Roye die Gilliland naar zijn kerk leidde. "Ik maande hem aan om zelf iets te zeggen over zijn verleden maar daar was hij niet echt happig op. Hij deelde gewoon mee dat hij een donker verleden had en dat wie wou hem daar persoonlijk over kon aanspreken maar dat gebeurde niet." Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat the fuck heeft dit nu met pedofilie te maken. |
Citaat:
Daar laat ik m'n kinderen ook al niet alleen bij |
Mannen in celibaat zijn een probleem, dus alle priesters en niet getrouwde moslims.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens 't gaat hier niet om katholieken maar om één protestantse kerk in de VS waar de parochianen zelf hun dominee mogen kiezen, hetgeen bij ons nooit gebeurt. |
Citaat:
Zo vlug krijg je nu ook geen 4 jaar bij een vechtscheiding. |
Citaat:
Ah, t's bij protestanten in de VS? Dat is inderdaad iets anders, daar zitten al massa's scheve dus die zal niet opvallen. |
Staat daar überhaupt in over welk kerkgenootschap dat gaat, of lees ik er gewoon meermaals over?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
|
iets wat niet bestaat , kan niet verkrachten , maar ....
die mensen worden in dit geval verkracht d.m.v. hersenspoeling !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be