![]() |
Interpellatie Janbon: subliem!
Citaat:
|
Op zich is de N-VA staatsgevaarlijk, het doel is tenslotte het einde van de staat maar dat is natuurlijk niet de invulling van EDR. Ik vind de tussenkomst alvast heel goed, lachen hoe de anderen reageerden op het citaat :D.
|
'Hoe blauwer het bloed hoe roder de diesel' das toch eentje om in te kaderen vind ik.
|
Ze hebben tijd en munitie genoeg gekregen om op zo'n manier te reageren. Ik vind het eerlijk gezegd ook behoorlijk schitterend.
|
Citaat:
In geen decennia. Oeps, het zal niet zo erg lang meer duren, eer dat die ploat volledig overbodig zal zijn. Champagen !! (gene cava vandaag, champagne begod !!) . |
Toch maar even voor de duidelijkheid. ALLE partijen zijn tegen de constructie van Fabiola. De dotaties gaan aangepakt worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
aanpassing 1 de dotatie wordt gehalveerd, en uitgebreid in de media gecommuniceerd aanpassing 2 gelijktijdig wordt een nieuwe dotatie met een andere naam via een of ander 'ps'vzw opgericht om de stroom nu onzichtbaar in leven te houden iedereen tevreden. ps kan verder haar zakken vullen ps heeft de koning nu in zijn macht en naieve belgen denken dat de dotatie is aangepakt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen onze hoogste politici indertijd beslisten, met veel tamtam uiteraard, dat ze van dan af aan ook belastingen op hun inkomen gingen betalen 'zoals iedereen' was het resultaat er naar... Ze hielden achteraf netto meer over dan ze voordien hadden... En blij dat al die burgers waren...8-) |
1 Bijlage(n)
Te koop: Delfse tegels met inscriptie om thuis aan de muur te hangen.
Opbrengst wordt integraal in het de stichting “ Fons Pereos” gestort. |
Citaat:
Ze begrijpt het ook niet zo goed. Maar ja...'t is volkswijsheid of zo hé? Voor wie het verstaat. |
Citaat:
Bah ja...ook niet slecht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be