Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Palestijnen willen geen Palestijnse vluchtelingen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=181686)

Nietzsche 10 januari 2013 20:17

Palestijnen willen geen Palestijnse vluchtelingen.

http://ejbron.wordpress.com/2013/01/...vluchtelingen/

Antoon 12 januari 2013 11:11

Niet echt verwonderlijk. Een bende corrupte profiteurs en geboren leugenaars die veel te veel geld toegestuurd krijgt.

atmosphere 12 januari 2013 16:07

Nogal logisch ze zitten al met een vluchtelingen probleem.

maddox 12 januari 2013 16:15

Ge moogt U afvragen hoe erg het niet is in de Palestijnse gebieden, als vluchtelingen eerder naar daar gaan, dan naar België.

Tamam 13 januari 2013 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6495053)
Niet echt verwonderlijk. Een bende corrupte profiteurs en geboren leugenaars die veel te veel geld toegestuurd krijgt.

't klein veralgemenend racistje in Antoon komt weer bovendrijven

maddox 13 januari 2013 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6495788)
't klein veralgemenend racistje in Antoon komt weer bovendrijven

Het klein veralgemenend appologeetje in Taman steekt de kop weer op.

Weet U wat Taman, ik vind dat U een gezinnetje gevluchte Syrische Palestijnen op eigen kosten moet opvangen.

Laat het ons democratisch aanbieden aan het forum.

Wie vind dat Taman en spitsbroeders ipv wat keyboardjockey te zijn, eens daad bij schrijfsels te voegen?

Lof der Zotheid 13 januari 2013 13:10

Palestijnen die geen Palestijnse vluchtelingen willen? Rassjiessjtééééé!

Tamam 13 januari 2013 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6496048)
Het klein veralgemenend appologeetje in Taman steekt de kop weer op.

Weet U wat Taman, ik vind dat U een gezinnetje gevluchte Syrische Palestijnen op eigen kosten moet opvangen.

Laat het ons democratisch aanbieden aan het forum.

Wie vind dat Taman en spitsbroeders ipv wat keyboardjockey te zijn, eens daad bij schrijfsels te voegen?

Flutargument, vaak gehoord door Vlaams Belangers ook. "Ah, je bent voor vluchtelingen? Laat er dan een paar slapen in uw living he"

:roll:

circe 13 januari 2013 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6496414)
Flutargument, vaak gehoord door Vlaams Belangers ook. "Ah, je bent voor vluchtelingen? Laat er dan een paar slapen in uw living he"

ik zal de vraag anders stellen: hoeveel vluchtelingen wil je dat ik opneem?

peter1962 13 januari 2013 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6492761)

ejbron... dat is nu toch ook wel geen geloofwaardig medium toch ? Gaan we hier straks discussies openen op basis van een artikel in het pallieterke of het partijblad van de pvda ? Of stormfront ? Of sharia4Belgium ?

mettewie 13 januari 2013 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6496467)
ejbron... dat is nu toch ook wel geen geloofwaardig medium toch ? Gaan we hier straks discussies openen op basis van een artikel in het pallieterke of het partijblad van de pvda ? Of stormfront ? Of sharia4Belgium ?

www.israelheute.com is de bron peter1962, ejbron is de vertaler, ik neem aan dat u Duits nog perfect is.:-)

circe 13 januari 2013 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 6495271)
Nogal logisch ze zitten al met een vluchtelingen probleem.

hoezo? als ze Palestina nu Jordanie noemen, dan heeft Jordanie een vluchtelingenprobleem?

waarom mogen die mensen niet in eigen land opgevangen worden?

circe 13 januari 2013 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mettewie (Bericht 6496547)
www.israelheute.com is de bron peter1962, ejbron is de vertaler, ik neem aan dat u Duits nog perfect is.:-)

Toch raar dat sommigen echt niet snappen dat de originele bron telkens vermeld wordt....

atmosphere 13 januari 2013 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6496570)
hoezo? als ze Palestina nu Jordanie noemen, dan heeft Jordanie een vluchtelingenprobleem?

Wie zijn 'ze'?

Citaat:

waarom mogen die mensen niet in eigen land opgevangen worden?
Sinds wanneer hebben de Palestijnen een land ?

atmosphere 13 januari 2013 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6495286)
Ge moogt U afvragen hoe erg het niet is in de Palestijnse gebieden, als vluchtelingen eerder naar daar gaan, dan naar België.

Ze hebben ook echt voldoende geld om naar België te kunnen gaan, zullen we maar denken.
Het zegt dus helemaal niets.

maddox 13 januari 2013 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6496414)

Mijn vrouwtje en ik doen ons deel. We werken beide in de privé ,en betalen 45% belastingen op het inkomen uit arbeid +13% aan RSZ.

Hoeveel meer wilt U dat we doen?

Oh, btw, we hebben gedurende 4 jaar al iemand opgevangen. Daarom dat onze zolder nu meer comfort bied dan een doorsnee bejaardenflatje. (probeer anders maar eens goedkeuring te krijgen)

maddox 13 januari 2013 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 6496830)
Ze hebben ook echt voldoende geld om naar België te kunnen gaan, zullen we maar denken.
Het zegt dus helemaal niets.

Dus vluchtelingen die tot in België geraken hadden geld in eigen land?

Tamam 13 januari 2013 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6496940)
Mijn vrouwtje en ik doen ons deel. We werken beide in de privé ,en betalen 45% belastingen op het inkomen uit arbeid +13% aan RSZ.

Hoeveel meer wilt U dat we doen?

Oh, btw, we hebben gedurende 4 jaar al iemand opgevangen. Daarom dat onze zolder nu meer comfort bied dan een doorsnee bejaardenflatje. (probeer anders maar eens goedkeuring te krijgen)

Ik denk niet dat je m'n argument begrijpt.

Mensen die afkomen met

"ah je neemt het op voor vluchtelingen uit *vul een land in*? neem ze dan dan in huis he",

spelen goedkoop op de man in ipv kritisch te staan tegenover de oorzaak van vluchtelingen en het beleid er achter.

maddox 13 januari 2013 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6497043)
Ik denk niet dat je m'n argument begrijpt.

Mensen die afkomen met

"ah je neemt het op voor vluchtelingen uit *vul een land in*? neem ze dan dan in huis he",

spelen goedkoop op de man in ipv kritisch te staan tegenover de oorzaak van vluchtelingen en het beleid er achter.

Uw argument is simpel. Laat een ander betalen, ik zal wel uitdelen;:

peter1962 13 januari 2013 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mettewie (Bericht 6496547)

Die ejbron schrijft gewoon een blog vol met vertalingen, maar wel allemaal artikels die passen in zijn obsessie : eurabisering.
Ik heb geen enkele sympathie voor wat sommigen de palestijnse zaak noemen, maar dergelijke ontsporingen zijn ook geen objectieve bron van informatie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be