![]() |
federaal 2014: logo
Bij deze stel ik u graag voor aan een nieuwe politieke beweging, logo.
De kern van ons gedachtegoed behelst klassieke democratie, pragmatisch beleid en integere communicatie. Radicale zowel als eenvoudige oplossingen moeten hand in hand gaan indien ze toepasselijk zijn. Ons volledige programma, met als doel de komende federale verkiezingen, is te vinden op onze site. Aan kandidaten voor samenwerking en alle enigszins geïnteresseerden wil ik vragen hun persoonlijke visie toe te lichten over de volgende thema's: democratie, economie, onderwijs en gezondheidszorg. De resultaten zal ik hier en op de partijsite http://logo.co.nf/nl/ publiceren (anoniem of indien gewenst met vermelding). Zeer lange bijdragen zal ik samengevat parafraseren (met aanduiding hiertoe). U kunt uw inbreng hieronder kwijt of via http://www.facebook.com/logopartij of opsturen naar [email protected] Gelieve de mate aan te geven waarin u wenst te worden geaccrediteerd, anders ga ik er vanuit dat uw mening als publiek eigendom kan beschouwd worden. |
Efkes bekeken....site werkt niet al te goed....zie maar 1 pagina
Nummer 2 interesseert mij wreed : datingplatform van de overheid ????? :oops: Vooral die 'verborgen agenda' intrigeert mij.... Jullie weten toch wel wat dat voor de meeste mensen betekent ????? :twisted: |
Die website is abominabel slecht.
|
Citaat:
Dus alleen voor lesbiennes? Sexist!!!:lol: |
logo
De bescheidenheid van de website is bewust, ik erger me stuk aan de het geprevel en de pathos die je kan terugvinden op de meeste (politieke) websites. Ik stel inhoud voorop aan het verbergen van (het ontbreken van) inhoud.
Ook brandbeedte is voor mij een factor, ongeachte de huidige kostprijs van internet is de energielast van de internetinfrastructuur rampzalig. Onze website is op dit moment minder dan 1/10e van de bestandsgrootte van een gemiddelde site en zal die grens waarschijnlijk niet overstijgen. En alles staat inderdaad op 1 pagina, dus komt het eerder in de buurt van een procent. Wat ontbreekt er volgens u? jQuery? Een banner in Flash? Een slideshow met willekeurige familieplaatjes? Misschien een eigen forum? : p Inderdaad een typo in puntje 23, bedankt hiervoor :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be