![]() |
Net goedgekeurd op ministerraad: Onbeperkt bijverdienen na 65 met behoud van pensioen
Net goedgekeurd op ministerraad: Onbeperkt bijverdienen na 65 met behoud van pensioen,
Citaat:
Laat de Raad van State het voorstel a.u.b. afschieten |
Er zijn genoeg mensen die willen bijverdienen
|
Citaat:
|
Diegenen die dus geen volledig pensioen krijgen en dus moeten werken om toe te komen die mogen niet bijwerken...
|
Citaat:
|
Ik neem aan dat het normaal belast wordt en dat pensioen en inkomen samengeteld zal worden, ik zie het probleem niet. ??
|
Citaat:
Het pensioen was bedoeld OM NIET MEER TE WERKEN oa om de arbeidsmarkt aan jongeren over te laten Alsof de werkloosheid nog niet groot genoeg is. Zie je dan de zelfbediening niet van de politiekers? Blijven werken en cumuleren en vol pensioen trekken.... Dat is hun ideaal Ik heb genoeg van die graaiers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Werkloosheid of arbeidsmarkt voor jongeren had daar niets mee te maken. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me nu al meteen voldoende mensen voor de geest halen die dit wetsvoorstel graag zien komen. Mensen die door hun pensionering gefnuikt zijn. Die uit arren moede wat willen bijverdienen, noem maar op. En vergeet niet dat zij moeten sociale bijdragen zullen moeten blijven betalen. |
Deze wet is niet gmaakt voor 99% vd werknemers uit de privé want die zijn op hun 65ste kapot gewerkt.
Dit is een wet op maat vd graaiers, de meeëters uit de staatsruif : officieren, professoren, hogere ambtenaren, politici met kumuls. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zeker als je de bedragen, de financiele totaliteit bekijkt waarover dit zal gaan, dan zal je idd bij toppolitici en academici uitkomen met tientallen bestuursmandaten. ook Eno2 had dit direct goed gezien. |
Citaat:
|
Goed voorstel.
Weer wat minder betutteling en regeltjes. |
Citaat:
(edit): ik zou nog als alternatief kunnen voorstellen om, zolang iemand na zijn pensioen blijft werken en dat verdiende loon gelijk of hoger ligt dan zijn.haar pensioen (hijg), dat pensioen uitgesteld wordt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be