![]() |
Mag een leerkracht lid zijn van het TAK?
In Oudenburg vinden bepaalde ouders alvast van niet:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30110_00428834 Wat denkt u? |
Enkel en alleen als we dan ook gaan verbieden dat leerkrachten lid zijn van vakbonden, sportclubs, davidsfonds, fanfares en/of politieke partijen.
Het zullen wel weer eens "tolerante" linkse mensen zijn. |
vriend én vijand zijn het er nochtans over eens dat Bart :
Citaat:
:-) |
Citaat:
|
Indien deze ouders hun kinderen weghalen uit de school zijn ze geen "anonieme ouders" meer - ik zou naar analogie van wat er in het atheneum van Antwerpen ivm de hoofddoeken gebeurde op hun bluf ingaan. Dat de kinderen naar een nederlandstalige school gaan bewijst eigenlijk dat deze ouders wensen dat hun kroost goed Nederlands leert. Men mag veel zeggen van het TAK, maar ik veronderstel dat qua kennisoverdracht van het Nederlands ze bijzonder goed geplaatst zijn !
|
Citaat:
het is immers blijkbaar zo erg met Bart gesteld dat ze(vijand) zelf moeten toegeven dat hij zijn job uitmuntend doet ! :-) wat ook niet verwonderlijk is, mocht hij geen uitmuntend leraar zijn, (en hij is dat al 20 jaar in de rand!) had men hem al lang buiten gewerkt ... nogal evident omdat er velen al jaren op zijn scalp azen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[sarcasm-mode] Het verbaast me dat het CGKR hier nog geen actie heeft ondernomen. Normaal staan ze toch als eerste in de bres als Joyceke van den Hema meent dat ze gediscrimineerd wordt? [\sarcasm-mode] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun kinderen voor zo een bagatel weghalen uit een voor hun vertrouwde omgeving. Slechte ouders, dus. |
Citaat:
ze dreigen ermee, er is nog niks gedaan hé ! paroles paroles paroles ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be