![]() |
N-VA is zeeeer gevaaaarlijke partij.
Di Rupo nogmaals heel uitdrukkelijk formeel gezegd dat N-VA een heeeeeeel gevaaaaaarlijke partij is.
Volgens mij is Dirupo een heeeeel gevaaaarlijke premier. http://www.knack.be/nieuws/belgie/el...0229801172.htm |
Ga je dit blijven herhalen indien het in nog andere boekjes komt ??
aFGEZAAGD |
Citaat:
|
Citaat:
Ben je zeker dat dit geen herhaalstuk is geweest ? |
Duidelijk niet de premier van alle Belgen, Mr. Di Rupo.
|
Vlaams blokkers die het opnemen voor n-va... Als de vos de passie predikt, boer let op uw kippen.
|
lees juist onder de titel van dit artikel:
zondag 06 januari 2013 om 06u22 dit is dus van vorige week dacht ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1) Ik heb zelfs niet eens de mogelijkheid gehad om op die gast te stemmen 2) Hij is overduidelijk enkel bezig met het belang van zijn eigen partij en zijn eigen landsdeel, en veel minder tot helemaal niet voor het andere landsdeel en dus 60% van zijn inwoners. |
Citaat:
Een democratische landelijke meerderheid steunt hem. |
Citaat:
la belgique is geen democratie |
Citaat:
In een echte democratie zouden wij een overwegend Vlaamse regering hebben, en geen VLaamse minderheidsregering die meer dan een jaar heeft over gedaan om zich te vormen en nu langzaam toont dat het een pro - Waalse regering is die nog incompetenter is dan ik me ooit had durven voorstellen. En als een democratische landelijke meerderheid hem steunt, hoe komt het dan dat di Rup (zowel de persoon als de regtering) o zo immens onpopulair is in dit landsdeel? |
Citaat:
Oh right, ik mag er zelfs niet op stemmen :oops: |
Citaat:
Iedere zondag, ook deze morgen, komen NVA of BDW ter sprake op "la une" of op RTL. Uiteindelijk draait het altijd uit op: GELD. Ze vrezen (terecht) dat na 8 juni volgend jaar, er véél verandert in hun Belgie en ons Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeer typische reactie voor mensen die dogmatisch denken. Zo een concept, het uwe, ruikt naar dictatuur. EDR is "eerste minister" van Belgie (ik heb er niet op gestemd en kan er ook niet op stemmen) Albert is koning van belgie (ik heb er niet op gestemd en kan er ook niet op stemmen !!) Ik kan dus niet stemmen voor een president, en in dit land is het perfect mogelijk dat een inwoner van dit land , niet kan stemmen op de "eerste minister" Ter info : In het nederlands spreekt men over een "eerste minister".......niet over "premier" Ik ben benieuwd wanneer je eens "inhoudelijke" post zal plaatsen.... of blijft het bij het gewoonlijke "gebral" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be