![]() |
Enquête meubels
Hallo iedereen!
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn deze enquête i.v.m. meubelen op onderstaande link even in te vullen? Het is een opdracht voor een integratieproject uit het derde jaar Marketing, en het vraagt slechts enkele minuten. http://spss.phl.be/mrIWeb/mrIWeb.dll...ROJECT20122013 Alvast bedankt! |
Wa schuift da?
|
Citaat:
|
Ik haat marketing.
|
Citaat:
|
Ik heb al een meubel.
|
Citaat:
|
Meubels kunnen handig zijn.
|
dit is een möbelwagen:
![]() |
Overigens, het is "medewerking", niet "mederwerking".
|
Heeft u kinderen?
- Niet dat ik weet Kheb er misschien een in Duitsland zitten. |
Inkomen is dat netto of bruto?
|
Ah mulitfunctionele meubelen zijn niet zo van die dingen met een ingebouwd voetbankske.
|
![]() |
Citaat:
Gordijntjes met froemel aan??? 8O Overal bloemmekes in vazekes???8O |
Ik ben niet iedereen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag was ik een oude boerin die het net allemaal even verkeerd begreep.
|
'k Heb het even bekeken.
Uiteindelijk kwam het er op neer dat de 3 "multifunctionele" meubels geen van de voorgestelde taken goed kan uitvoeren. De L-platen stoel/tafel/boekenplank. Het zag er niet uit, als boekenplank is het waardeloos, als tafel was de hoogte of te laag (eettafel/werkoppervlak) of te hoog (salontafel/voetensteun). En het opslagargument was al even waardeloos. Je kan L vormige elementen alleen efficient wegsteken in de hoek van een opbergruimte. Bureau-bed. Quasi waardeloos. Wil je tijdelijke slaapplek, zorg voor een luchtmatras. Zolang de omgeving afgesloten is van het weer en een gelijkmatig geluidsniveau heeft , kan een mens er slapen. De driehoek-kussens. Ik hoop dat er goeie sloten tussenzitten, want anders zak je tussen 2 driehoeken weg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be