![]() |
Desmet voor de zoveelste keer veroordeeld
hoofdredacteur Desmet van "kwaliteitskrant" De Morgen, liep zijn zoveelste veroordeling op. "Kwaliteit" is een woord met een speciale inhoud voor de (s)linkse kerk
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...mTBzw.facebook |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Werkelijke schadevergoeding later te bepalen . :lol: |
Citaat:
En de rechter in mechelen vonnist dan in totale tegenspraak met de gangbare rechtstpraak. Het is niet omdat mijneer Liegois een machtige magistraat is, dat zijn collega's hem een voorkeurbehandeling moeten geven. Hopelijk komt dit tot in straatsburg. De persvrijheid is een te belangrijk goed om over te laten aan willekeur en favoritisme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan het oorspronkelijke artikel moeilijk behoorlijke journalistiek noemen. Dat is gewoon een poging om af te rekenen met Liégeois. |
Ik kan die Desmet horen noch zien, maar dit theaterstukje doet mij toch ook van mijn stoel donderen.....en ja, ik heb het oorspronkelijke artikel gelezen.... :roll:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zelf geschapen monster strekt zijn klauwen uit... :lol::lol::lol: |
Wat een belachelijk vonnis, en waarom moet ik op Desmet's kop zien als ik dat artikel open?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Desmet is een van de pioniers als het gaat over het ondergraven van de persvrijheid.
Je zou bijna denken dat bepaalde journalisten een verborgen agenda hebben, die er voor moet zorgen dat de persvrijheid ooit moet doen verhuizen daar de diepvries. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be