![]() |
25 mei 2014: hou je vast aan de takken van de bomen !
http://www.standaard.be/artikel/deta...30115_00433938
titel: Moeder aller verkiezingen wellicht op 25 mei 2014 Zullen we de moderatoren voorstellen om nu al een afzonderlijk soep-forum te creëren ? Citaat:
|
Heeft niet veel zin, daar gaan dezelfde mensen dezelfde discussies voeren als wat we nu in "binnenland" posten. Ik zou een 2014 sub-forum openen als de campagnes starten, dus enkele maanden voor de kiesdatum.
|
Citaat:
Nu reeds een sub-forum zou dienstig kunnen zijn voor specifiek die zaken die echt met die verkiezingen te maken hebben; en dat zal voornamelijk te maken hebben met de congressen die er aan zitten te komen, èn met het nakende immobilisme van de regering. Dat is klassiek voor elke verkiezing, en ik verwacht dat het nu nog veel erger zal zijn. Maar wij zijn niet gedisciplineerd genoeg. Alles kan best in binnenlandse zakken verder besprenkeld worden met ons speeksel. . |
Citaat:
't zou natuurlijk pijnlijk zijn als er toch nog iemand stekkertje-trek wil spelen in de regering Di Rupo - Albert II:twisted: |
Citaat:
|
Aan de takken van de bomen?
Bezet. Die zitten al vol met de nieuwe AgaLev'ers. Trouwens,de veiligheid van de "grote leider" is prioritair. Vastketenen aan een zware verlichtins(what's in a name)paal. Een skeletje is gevoelig voor een andere wind,die zal waaien. Ik heb het beste voor met Dat Gezever,zet die......neen,stop daarmee,idioot. ZION. |
Moeder aller verkiezingen? Wat probeert men nu weer te hypen?
|
Citaat:
Een hype gemist ? . |
Citaat:
|
ben die campagne nu al beu.
|
Voor 2015 zal er geen Vlaamse of federale regering zijn. En NVA zal zowieso van die laatste worden uitgesloten.
Hopelijk krijgen we dan nog hogere scores in 2018. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
N-VA zou te veel voordelen voor Brussel terug draaien en de federale regering te veel uithollen voor de Franstaligen. |
Citaat:
Toen vielen alle verkiezingen samen. Europese, federale, regionale, provincie en gemeenteraad. De verkiezingen van 2014 is eerder de stiefmoeder der verkiezingen. Want zowel Europees als regionaal zal verdwijnen in een federale campagne |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be