![]() |
N-VA kiest partijloze gouverneur
Daar moet daar nu eens niet veel commentaar bij geleverd worden zie.
(alhoewel er vele invalshoeken mogelijk zijn; zelfs meer dan degenen die mij lief zijn, en die ik rood aanduidde) http://www.standaard.be/artikel/deta...30117_00436453 N-VA wil partijloze gouverneur voor Oost-Vlaanderen Citaat:
|
een N-VA gouverneur aanduiden zou niet consequent geweest zijn, maw, dit is perfect binnen wat de N-VA over de provincies zegt.
|
Bestaat er wel zoiets als "partijonafhankelijk"?
|
Zo'n idee zou binnen een traditionele partij politieke zelfmoord betekenen voor diegene die dat zou suggereren. Zo'n mooi postje opgeven zou als waanzin worden aanzien. Het is goed dat N-VA zo consequent handelt in dit geval.
|
Citaat:
|
Partijlozen bestaan niet. Ergens loopt wel altijd een draadje.
Wat flauw van de Niveanen. ZION. |
Citaat:
Citaat:
Ps als ze Siegfried Bracke een boegbeeld noemen vaN de NVA voor de verkizingen van 2014 is het m.i. maar magerkes gesteld met de kwaliteiten binnen NVA. |
Knap van de N-VA. Benieuwd wie ze gaan kiezen.
|
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...30117_00436453 |
Doe nou eens normaal man.
Als de N-VA een kandidaat naar voor schuift dan blijft het iemand met een N-VA stempel. Of hij nu politiek actief is geweest of niet. Het is niet voor niets dat de pers aanhalingstekens gebruikt bij het woord 'onafhankelijke'. |
Citaat:
|
Citaat:
een gouverneur wordt nooit verkozen door de kiezer. Ik denk niet dat het ooit al voorgevallen is dat bvb iemand met de meeste provinciale voorkeursstemmen effectief gouverneur werd... |
Citaat:
Jullie zijn echt pathologisch. |
"N-VA kiest partijloze gouverneur"
Ja, ja :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
politiekers worden verkozen. Super eerlijk nu: mogelijks zit er ergens in de provincie Oost-Vlaanderen nu een lid van de nva die zich wel bekwaam achtte voor die post, gefrustreerd te zijn omdat hij/zij het niet haalde. Maar ... dat weegt niet op tegen de publiciteit, en ... dat weegt nog veel minder op tegen het tandengeknars van de concurrentie, zowel op partij-niveau als op individueel niveau (vb. bij de Sas ...) . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be