![]() |
30.000 pensioenen STIEKEM zwaarder belast
http://www.standaard.be/artikel/deta...30116_00436277
Foei Foei, na het pensioensparen ook nog eens knagen aan de pensioenen zelf, en het ergste is... weer maar eens op de smerige vlinder (motten) manier... zonder enige communicatie... bende federale smeerlapkes |
![]() |
enkel bij hogere pensioenen...als je dat gelooft!
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je weer aan de Europese regelgeving te danken, die maakt alles mogelijk als het is om de kleine man in zijn zakken te zitten. Kijken wat ze bedoelen met hogere pensioenen. Ik kan het je wel meedelen als ik mijn Nederlands deel van mijn ambtenarenpensioen gekregen heb. Want normaal heeft de Belgische staat, totaal geen uitstaans met het Nederlandse deel van een ambtenarenpensioen. |
Citaat:
2) Men vermeld niet welke Europese regels, we kunnen het dus niet gemakkelijk nagaan En dan dit nog: Citaat:
|
En nog steeds geen Griekse, Spaanse of Ierse toestanden? Die stoere Vlamingen toch. Maar ja, liever oorlog voeren in Afrika tegen de islam, he.
|
Citaat:
autobouwers, scheepsbouwers, landbouwers, mijnwerkers (mochten daar geen Italianen bij gezeten hebben) ... zich allemaal laten doodknijpen, zonder reactie...ge verwacht nu toch geen reactie ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Proficiat voor onze belastingsregering !!
Waarschijnlijk viel deze maatregel ook onder het gedeelte van de maatregelen die geen belastingsverhoging waren, en ook geen besparing ! Proficiat dus, maar ook bedankt !! Want als de belastingsregering behoorlijk gecommuniceerd had, dan had dat bijlange niet zoveel nieuwe stemmen voor de nva opgebracht bij de komende 'moeder van alle verkiezingen'. Mooi, 't leven is mooi, zolang er ..... ♫♪ ♪♫♪ ♪ ♫♪ ♪♫♪ ♪ . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een "solidariteitsbijdrage" noemen ze dat dan...
Pure onaangekondigde diefstal dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De afgunst onder de mensen verspreidt zich momenteel als een kanker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be