![]() |
Laurent behoud dotatie.
Laurent mag dotatie houden. Ze hebben besloten dat het een informeel contact was, en dus mag hij zijn dotatie houden. Informeel? Er was toch gezecht dat hij voor elk contact een toelating moest vragen? Euuu.
... |
Den dop gaat naar beneden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij je in de tijd kan reizen. |
Er zal heus niets veranderen aan de financiering van de parasieten van Laeken. Wie dat geloofde is zeer naïef.
|
Citaat:
|
Als ons nationale regering , iets voor de bevolking wil doen , dat ze dan AUB Laurant laat doen . hij zorgt nog voor een beetje entertement . want het bewijs is er , voeger kon men om vb S Bracke zijn gevatte uitspraken nog eens lachen , Idem met de opmerkingen van Rick Torfs , nu zijn het beiden oer saaie kloten geworden .
Laat aub Laurent wat amuseren , Mocht ik in Laurent zijn plaats zijn , ik had al lang den handdoek in de ring gegooid en zelf opgekomen met een politieke lijst of mijn zakelijk net uitgebouwd en dik poen geschept . Ik stem er onmiddelijk op . |
Citaat:
|
Citaat:
...ik zie hem nog te gast bij Oprah Winfrey |
Citaat:
|
De koning heeft gebeld naar z'n goede kameraad Di Rupo, en die heeft dat ge-arrangeerd.
Maar ik zie het probleem niet, dit is toch zo Belgisch als de frietjes.. We moeten trots zijn op onze gebruiken (urgh, Ik heb te veel BUB-posts gelezen) |
Over Laurent gesproken, door hem deze week de politie bij mij aan de deur gehad. Het zit zo, de politie is nl bezig met de operatie PATSER, dwz, mensen die niet werken en toch met ongelooflijk dure wagens rondrijden worden aan de tand gevoeld en zij moeten uitleggen hoe ze aan de centen komen om zoals vb Laurent een Ferrari te kopen. En ja, zo hebben ze deze week blijkbaar Laurent tegengehouden en gevraagd hoe hij zonder te werken aan al die dure wagens geraakt. En toen kon hij niet anders dan zeggen dat hij jaarlijks geld kreeg van mij. Toen is de politie bij mij langs geweest, en doordat ik maar een gewoon loontje heb konden ze nauwelijks geloven dat ik Laurent een Ferrari geschonken had. Dan heb ik maar mijn buren en collega's en familie verlinkt want zij hebben er ook aan betaald. Dus als 1 dezer dagen de politie aan je deur staat ivm operatie patser dan weet je hoe het komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand een gissing hoeveel stemmen deze vaudeville (verschil in houding tussen het antwoord in het parlement van Di Rupo, en de o zo spoedige beslissing nadien dat hij zijn centen mag behouden, de 26.000 euro nette per maand ...) zal opbrengen ?
Ik denk 5.000 stuks. |
Citaat:
Dit is weer zo'n klassevoorbeeld van de ons reeds zeer bekende politieke doofpot operatie. It's starting to get very old very fast. |
Wie gedacht had dat ze nu al aan de doidatie gingen sleutelen ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was Solzjenitsyn die zei dat de communisten enkel in hun opzet zijn geslaagd omdat het Russische volk niet terugvocht. In plaats van zich achter de deur te verstoppen hadden ze elke KGB-agent de kop moeten inslaan. Dan was het volgens hem nooit zover gekomen. |
Citaat:
Staat nu als 14* opvolger voor het koningschap |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be