Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Laurent behoud dotatie. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=182026)

Garry 18 januari 2013 21:59

Laurent behoud dotatie.

Laurent mag dotatie houden. Ze hebben besloten dat het een informeel contact was, en dus mag hij zijn dotatie houden. Informeel? Er was toch gezecht dat hij voor elk contact een toelating moest vragen? Euuu.
...

Nr.10 18 januari 2013 22:02

Den dop gaat naar beneden.

Munglik 18 januari 2013 22:05

Citaat:

De premier heeft minister Reynders gevraagd bij de prins een en ander na te trekken, om zich ervan te vergewissen dat hij zijn engagementen naleeft. Op basis van de informatie die de minister de voorbije uren kreeg van de ambassade van Angola en van de advocaat van prins Laurent, zouden er geen nieuwe contacten hebben plaatsgevonden. "De verificaties gaan de komende dagen nog verder", zegt Reynders.
Het staat nog niet vast.

BWarrior 18 januari 2013 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6503905)
Laurent mag dotatie houden. Ze hebben besloten dat het een informeel contact was, en dus mag hij zijn dotatie houden. Informeel? Er was toch gezecht dat hij voor elk contact een toelating moest vragen? Euuu.
...

Als ge de telefoon opneemt en iemand belt u, dan kan je daar moeilijk op voorhand toestemming voor vragen.

Tenzij je in de tijd kan reizen.

Amon_Re 18 januari 2013 22:14

Er zal heus niets veranderen aan de financiering van de parasieten van Laeken. Wie dat geloofde is zeer naïef.

BWarrior 18 januari 2013 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6503927)
Er zal heus niets veranderen aan de financiering van de parasieten van Laeken. Wie dat geloofde is zeer naïef.

Theo Francken?

Klarekijk 18 januari 2013 23:13

Als ons nationale regering , iets voor de bevolking wil doen , dat ze dan AUB Laurant laat doen . hij zorgt nog voor een beetje entertement . want het bewijs is er , voeger kon men om vb S Bracke zijn gevatte uitspraken nog eens lachen , Idem met de opmerkingen van Rick Torfs , nu zijn het beiden oer saaie kloten geworden .

Laat aub Laurent wat amuseren ,

Mocht ik in Laurent zijn plaats zijn , ik had al lang den handdoek in de ring gegooid en zelf opgekomen met een politieke lijst of mijn zakelijk net uitgebouwd en dik poen geschept .

Ik stem er onmiddelijk op .

The Bold Revenger 19 januari 2013 00:46

Citaat:

Het bewijst dat de rebelse prins de Belgische politici uitlacht in hun gezicht. Na het zoveelste incident beloofde hij aan toenmalig premier Leterme dat hij zich voortaan zou gedragen. Dat hij de regering op de hoogte zou houden van elk officieel buitenlands contact. Mocht hij dat nu tóch weer hebben nagelaten, dan is dat pure kwade wil. Laurent weet immers dat hij voorzichtig moet zijn, dat hij nauwlettend in de gaten wordt gehouden. Nu van kromme haas gebaren en excuses zoeken, is een aanslag op de intellectuele capaciteiten van de regeringsleden en van de belastingbetaler die hem onderhoudt.”

Paul Geudens, Gazet van Antwerpen
Paul Geudens heeft het fout. Prince Laurent, le roi et monsieur di Rupo zitten nu samen de Vlaamse politici uit te lachen in hun gezicht. En in ruil krijgen ze geld en applaus, onder leiding van applausmeester Verherstraete.

elsina 19 januari 2013 02:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6503985)
Als

Mocht ik in Laurent zijn plaats zijn , ik had al lang den handdoek in de ring gegooid en zelf opgekomen met een politieke lijst of mijn zakelijk net uitgebouwd en dik poen geschept .

Ik stem er onmiddelijk op .

...ik zie hem nog te gast bij Oprah Winfrey

Paultje 19 januari 2013 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 6504076)
...ik zie hem nog te gast bij Oprah Winfrey

Als hij er rijkelijk voor betaald word zou hij dat nog doen ook :-)

Raven 19 januari 2013 09:00

De koning heeft gebeld naar z'n goede kameraad Di Rupo, en die heeft dat ge-arrangeerd.

Maar ik zie het probleem niet, dit is toch zo Belgisch als de frietjes.. We moeten trots zijn op onze gebruiken (urgh, Ik heb te veel BUB-posts gelezen)

graaf de bethune 19 januari 2013 10:57

Over Laurent gesproken, door hem deze week de politie bij mij aan de deur gehad. Het zit zo, de politie is nl bezig met de operatie PATSER, dwz, mensen die niet werken en toch met ongelooflijk dure wagens rondrijden worden aan de tand gevoeld en zij moeten uitleggen hoe ze aan de centen komen om zoals vb Laurent een Ferrari te kopen. En ja, zo hebben ze deze week blijkbaar Laurent tegengehouden en gevraagd hoe hij zonder te werken aan al die dure wagens geraakt. En toen kon hij niet anders dan zeggen dat hij jaarlijks geld kreeg van mij. Toen is de politie bij mij langs geweest, en doordat ik maar een gewoon loontje heb konden ze nauwelijks geloven dat ik Laurent een Ferrari geschonken had. Dan heb ik maar mijn buren en collega's en familie verlinkt want zij hebben er ook aan betaald. Dus als 1 dezer dagen de politie aan je deur staat ivm operatie patser dan weet je hoe het komt.

speurneus 19 januari 2013 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 6503951)
Theo Francken?

Laat dat nu juist de slimste van de bende zijn.;-)

kelt 19 januari 2013 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 6504202)
Over Laurent gesproken, door hem deze week de politie bij mij aan de deur gehad. Het zit zo, de politie is nl bezig met de operatie PATSER, dwz, mensen die niet werken en toch met ongelooflijk dure wagens rondrijden worden aan de tand gevoeld en zij moeten uitleggen hoe ze aan de centen komen om zoals vb Laurent een Ferrari te kopen. En ja, zo hebben ze deze week blijkbaar Laurent tegengehouden en gevraagd hoe hij zonder te werken aan al die dure wagens geraakt. En toen kon hij niet anders dan zeggen dat hij jaarlijks geld kreeg van mij. Toen is de politie bij mij langs geweest, en doordat ik maar een gewoon loontje heb konden ze nauwelijks geloven dat ik Laurent een Ferrari geschonken had. Dan heb ik maar mijn buren en collega's en familie verlinkt want zij hebben er ook aan betaald. Dus als 1 dezer dagen de politie aan je deur staat ivm operatie patser dan weet je hoe het komt.

:thumbsup:

De schoofzak 19 januari 2013 11:02

Iemand een gissing hoeveel stemmen deze vaudeville (verschil in houding tussen het antwoord in het parlement van Di Rupo, en de o zo spoedige beslissing nadien dat hij zijn centen mag behouden, de 26.000 euro nette per maand ...) zal opbrengen ?

Ik denk 5.000 stuks.

Hot_rod 19 januari 2013 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6503927)

2

Dit is weer zo'n klassevoorbeeld van de ons reeds zeer bekende politieke doofpot operatie. It's starting to get very old very fast.

reservespeler 19 januari 2013 12:21

Wie gedacht had dat ze nu al aan de doidatie gingen sleutelen ...

Garry 20 januari 2013 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 6504255)
Wie gedacht had dat ze nu al aan de doidatie gingen sleutelen ...

Wij worden hier in dit onland belogen, bedrogen, besodemieterd, dat het geen naam meer heeft. Dat er hier nog niet in het minste sprake is van een algemene opstand is "o n g e l o o f l i j k".

Gamla 21 januari 2013 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6506017)
Wij worden hier in dit onland belogen, bedrogen, besodemieterd, dat het geen naam meer heeft. Dat er hier nog niet in het minste sprake is van een algemene opstand is "o n g e l o o f l i j k".

Juist. Net daarom loop ik niet hoog op met de Europese volkeren. De algemene lethargie en onverschilligheid van het Vlaamse volk is een grof schandaal. Maar ik ben in Vlaanderen geboren en getogen en het lukt me niet om me van dit volk los te maken.

Het was Solzjenitsyn die zei dat de communisten enkel in hun opzet zijn geslaagd omdat het Russische volk niet terugvocht. In plaats van zich achter de deur te verstoppen hadden ze elke KGB-agent de kop moeten inslaan. Dan was het volgens hem nooit zover gekomen.

Pin en Puk 21 januari 2013 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 6503920)
Als ge de telefoon opneemt en iemand belt u, dan kan je daar moeilijk op voorhand toestemming voor vragen.

Tenzij je in de tijd kan reizen.

Maar hij reist in de tijd, maar achterwaarts
Staat nu als 14* opvolger voor het koningschap

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be