![]() |
alle kranten
ter ondersteuning van mijn prille politieke ambities en de campagne die voer om de standpunten van logo onder de aandacht te brengen ben ik een nieuwe site gestart die de krantenkoppen van alle Belgische (tot dusver Nederlandstalige) nieuwsbronnen bundeld.
http://allekranten.wordpress.com ik hoop hierdoor ook uw tijd te kunnen sparen of anders gezegd, ik ben nog niet verkozen en ik geef al gratis een gazet weg ;) |
Bravo, goed initiatief
Doe verder en bedankt |
Hopelijk schrijf je je programma zonder fouten!! Laat het maar eerst nalezen !
Voor de rest kan ik dat initiatief toejuichen. |
Hoe meer keuze hoe liever.
Edit: Je kan best overwegen om wat caching te implementeren zodat je site sneller laadt. |
Goed dat je jouw tijd verdoet als belgicistische liberaal in dit soort onzin, dan versterk je er de andere organisaties van belgicisten en/of liberalen niet mee. Doe zo verder!
|
Nog eens je site bekeken.....er staat véééééééééééééééél te weinig uitleg in detail op. Om bijv. maar iets te zeggen : "1 federale lijst en 1 lijst per gemeente. Waar discussie is over taalkeuze wordt tweetaligheid verplicht gehanteerd".....
M.a.w. tweetalig in bijna gans België, hoofdzakelijk Frans in Wallonië..... En dit zou 'problemen' moeten oplossen ????? :twisted: P.s. de onmogelijkheid om tekst te copiëren is een minpunt .... :lol: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat heb je nu aan zo'n site met krantenkoppen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be