![]() |
2/3 politietop moet weg
De politietop moet drastisch slinken :
ze staan er met teveel te blinken ! Hun korps brengt minzaam zatlappen tot staan. Maar wie moet met de rechters klinken ? ![]() Knack |
Goed zo.
Allemaal naar de buitendiensten,meer blauw op straat. Scheelt ook een slok op de borrel,wat wedden betreft. En....ze laten de secretaresse's gerust. |
Die mannen zullen content zijn, ze zaten toch zonder wc papier
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat Catherine De Bolle zo een grote drinker is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Simpel toch,geen drinkebroers,geen recepties.
Weer bespaard. Spijtig voor de gasten,die genoegen namen met de "dark rooms". |
150 politie agenten die het koninklijk paleis bewaken
Kan men dit niet van de koninklijke dotatie aftrekken ? dat is tenslote waar die dotatie voor dient onderhoud paleis,lakeien, beveiliging , enz Waarom laat men dit niet door de militaire politie doen ? dan doen ze ook nog iets nuttig |
Citaat:
|
Amai,die ook allemaal?
Das dan toch in een of ander park,dat die receptie's doorgaan,hé Descartes. Daar is geen zaal groot genoeg voor. Een uitstekende gelegenheid,om die massa "up te beamen".Echte politie mag daar toch niet komen. Als dat upbeamen gebeurd is,zijn we daar ook al vanaf.Weer een dikke besparing. |
Citaat:
Een simpele conciërge zal wel volstaan. Is die famille bedreigd misschien ? Moet er geschoten worden op bijvoorbeeld een tak-militant die een zwaaivlaggetje zou vastbinden op de grote poort ? Verder: als ambtenaar (edit: met pensioen) heb ik bezorgdheden als de grote politiek geïnspireerde bazen afkomen met grote reorganisaties. Vaak zijn de helft van de maatregelen nep-besparingen, en vaak worden de niet-nep reorganisatie-maatregelen gestaakt halverwege wegens ... verzet van de Franstalige kant. . |
Welwel,ja schoofzak,daar ben ik niet goed van.
Een gepensioneerd "ambtenaar". Uw pensioen is u gegund en verdiend,hoor. Employee in dienst van....den Belgique? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van huis (arbeidersgezin) uit amper politiek geïnteresseerd, dankbaar dat ik als jonge gast een univ diploma heb mogen halen, maar, door mijn ogen en oren open te houden in die ambtelijke middens: hevige flamingant geworden, zachtjesaan, voortschrijdend inzicht, ge kent dat wel. . |
Zeer erkentelijk voor Uw eerlijkheid.U bent me geen hoe of waarom verschuldigd.
Let's forget it! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be