![]() |
José Happart: 'We moeten nú met De Wever onderhandelen'
Citaat:
|
Happart voelt nattigheid. Hij mag hij zeggen wat hij wil, als de Franstalige politici die er toe doen dit niet willen dan zal het ook niet gebeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de verkiezingen heb ik Happart nog horen zeggen op een van de Franstalige zenders dat het voor hen om zeep is.
Les Flamands ... on a joué de trop avec leurs pieds, ils ont compris ... of toch iets in dien aard. Die man heeft begod boerenverstand. Hij heeft geleerd uit de lessen in zijn gemeente: als ge verliest, zorg dan dat ge niet alles verliest. Als ge geschoren wordt, moet ge stil zitten ... . |
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...confederalisme |
Citaat:
Het een en ander, wat uit de bus zal komen, zal wel ad hoc zijn. Wat ge zo op voorhand zegt, wordt toch maar afgeschoten. Tenzij ge met eerlijke onderhandelaars rond de tafel zit. Dan kunt ge onderhandelen met open boeken. Maar dat is zo dus niet. Verder wou ik je uitnodigen om een betere bijnaam te zoeken voor het Weverke. Buiten de vaste forummers, die je het al veertig keer hebt moeten uitleggen en dan nog, weet niemand wie of wat dat betekent enz. . |
Citaat:
Dus de kiezer moet niet weten waar ze voor stemmen bedoelt u? |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, u mag van mij Bart De Wever zoveel bijnaampjes geven als u zelf wilt, maar u illustreert daarmee vooral uw eigen kinderachtigheid. |
"En de Franstalige politici zullen de Vlamingen ervan moeten zien te overtuigen dat het menen ditmaal, dat ze te goeder trouw zijn en echt heldere afspraken willen"
Interessante schuldbekentenis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Happart? Waarom vertrouw ik die man toch niet... 8-)
|
Citaat:
In ieder geval, praten is altijd beter dan zwijgen en vragen is niet hetzelfde als krijgen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be