![]() |
Test uw capaciteiten als poetsvrouw
[size=2]http://www.vdab.be/tests/beroepstesten.shtml --> Klik op 'schoonmaker' en doe de test. Succes![/size][font=Arial][size=2]
[/size][/font] |
thx, zal mijn schoonmaakster woensdag die test eens laten doen om te zien of ik er een goei heb.:-)
|
18/20
ik ben ht prototype van de ideale (kuis)man 8) (of ik heb een madam die niet met zich laat sollen :?) |
oei 11/20. dus ofwel een opleiding volgen, een kuisvrouw nemen of ne vent zoeken gelijk de jules!;-)
|
Je behaalde 12/20!
Je score suggereert dat je al het een en ander afweet van het beroep van schoonmaker. Wil je je kennis nog verbeteren? Dat kan door een opleiding te volgen. nie slecht voor iemand die nooit kuist! |
:cry: Verdomme, 7/20. Daar gaat mijn droom:cry:
|
Toffen avatar btw, Dorbeck :p Fear and loathing in Las Vegas?
|
Citaat:
|
11/20... als ik hier zo wat om mij heen kijk kan dat best kloppen...
|
Shit!
Je behaalde 14/20! Proficiat! Je score suggereert dat je heel wat afweet van het beroep schoonmaker. Dit zijn de vragen die je fout beantwoordde. We geven ook telkens het juiste antwoord. Straks mag ik ulle kamers komen kuisen! :( :( :( |
en wij citeren met veel plezier:
8. Wat betekent het volgende pictogram? ![]() A. Handen wassen B. Corrosief/bijtend C. Ontplofbaar D. Juist doseren |
Je behaalde 12/20!
Je score suggereert dat je al het een en ander afweet van het beroep van schoonmaker. Wil je je kennis nog verbeteren? Dat kan door een opleiding te volgen. |
16 op 20...
|
zeg Pyramus, ik dacht dat gij zelfmoord gepleegd had zodat de witte moerbei een zwarte moerbei werd?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat ik zo de dag eens begin met een beetje sanitairreiniging en een trap uit de schuur haal om de vensters mee te poetsen en achtereenvolgens al moppend naar de supermarkt ga voor een nieuwe fles allesreiniger. |
Niet vergeten tussendoor uw keystats te submitten eh ;-)
Als ze maar proper zijn. |
10/20, als ik rond mij heenkijk weet ik dat deze score ver boven mijn werkelijke capaciteiten ligt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be