De schoofzak |
24 januari 2013 12:50 |
Het Onderlijveke doet zich nog voor als burgemeester.
Dat vind ik toch, als ik het krantenartikel in De Standaard lees.
En volgens mij is dat een misdrijf.
Ge moogt niet doen alsof ge een ambtenaar/gezagsdrager/flik enz. enz. zijt, als ge dat niet zijt in 't echt.
Daarbij, dat zijn duidelijk truken van oplichters en aanverwanten.
De nva Antwerpen heeft natuurlijk groot gelijk om geen klacht neer te leggen. Dat zou alleen maar misbruikt worden door de andere partijen, en brengt uiteindelijk niets op.
Maar ik klaag het aan ! (allez, toch op dit forum)
Met de vraag: wat wil het Onderlijveke hier nu mee bereiken?
Is het nogmaals een uiting van een slechte verliezer?
Denkt hij hiermee het Weverke te kunnen jennen ?
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130124_011
Titel: Patrick Janssens is 'weg'
Citaat:
ANTWERPEN - De ex-burgemeester van Antwerpen Patrick Janssens (SP.A) heeft met een gedicht afscheid genomen van zijn persoonlijke website burgemeestervanantwerpen.be. De website blijft wel online, en dat vindt de N-VA een beetje vreemd.
Patrick Janssens postte gisteravond het verhaal 'het vertrek van de mier' van Toon Tellegen op zijn website, met daaronder de melding: 'Ik ben weg. Er worden op deze site dus geen nieuwe berichten meer gepost. Maar hij blijft online en je kan hem blijven raadplegen.'
De nieuwe Antwerpse burgemeester Bart De Wever (N-VA) onderneemt geen actie om zich de 'burgemeestersite' toe te eigenen. Maar of de site van zijn voorganger online mag blijven, is niet helemaal duidelijk.
'Het lijkt me sterk dat je een dergelijke site www.burgemeestervanantwerpen.be online kan houden als je geen burgemeester meer bent', zegt de woordvoerder van De Wever.
Hieronder het verhaal van Toon Tellegen waarmee Patrick Janssens aankondigt dat hij weg is.
|
|