Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Veiligheidsagenten Brusselse metro aangevallen met slagersmes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18229)

Weisse Wolf 25 juli 2004 23:22

Veiligheidsagenten Brusselse metro aangevallen met slagersmes

Vrijdag zijn een aantal veiligheidsagenten van de Brusselse metro en federale politieagenten aangevallen door een reiziger met een slagersmes.
De man werd door de agenten gewezen op het feit dat hij niet mocht roken in het station. Daarop werd de man agressief en ging hij de agenten te lijf met een mes met een lengte van 31 centimeter. De agressieve man werd uiteindelijk ingerekend door zes agenten.
De dader, een dakloze jongeman van Algerijnse afkomst, wordt vervolgd wegens gewelddadig verzet. Zaterdagavond is hij vrijgelaten.

neruda 25 juli 2004 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Vrijdag zijn een aantal veiligheidsagenten van de Brusselse metro en federale politieagenten aangevallen door een reiziger met een slagersmes.
De man werd door de agenten gewezen op het feit dat hij niet mocht roken in het station. Daarop werd de man agressief en ging hij de agenten te lijf met een mes met een lengte van 31 centimeter. De agressieve man werd uiteindelijk ingerekend door zes agenten.
De dader, een dakloze jongeman van Algerijnse afkomst, wordt vervolgd wegens gewelddadig verzet. Zaterdagavond is hij vrijgelaten.

Vreemd toch hé Wolf dat je geilt op het feit dat de man van buitenlandse origine is , niet ? Daar geil je en de meeste blokkers op deze forum.
Maar dat de man dakloos is :roll: who the f.. cares , niet ? Dit is jouw filosofie waar je voor predikt , niet ?...
Zielig...zeer zielig...:oops:

Cyperken 25 juli 2004 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Vreemd toch hé Wolf dat je geilt op het feit dat de man van buitenlandse origine is , niet ? Daar geil je en de meeste blokkers op deze forum.
Maar dat de man dakloos is :roll: who the f.. cares , niet ? Dit is jouw filosofie waar je voor predikt , niet ?...

Als de man het lef heeft om te roken in een openbaar gebouw en daar dan nog eens geweld voor gebruikt, dan hoeft - heeft hij het recht niet - hij ook niet te klagen over het feit dat hij (volgens u gezegd) geen dak boven zijn hoofd heeft.
NEE, ik of wij geil(en) daar niet op...het is een actueel feit dat Wolf wil verduidelijken - het is zinloze agressie die duid op een slechte integratie van deze persoon ter sprake.

Surfdude 25 juli 2004 23:51

Citaat:

Hoe is het toch mogelijk. Heeft toch geen reet te maken met het feit dat die man Algerijn is.
Vorige maand was ik in Frankrijk op vakantie en stopt er daar een Franse exhibisionist en begint zich daar voor alle wagens te bevredigen. Zijn alle Fransen nu perverts??? Nee toch? :roll:
idd, echt wel zielig

Weisse Wolf 25 juli 2004 23:52

Citaat:

Dus als je dakloos bent mag je iemand te lijf gaan met een slagersmes? :magniet:

Weisse Wolf 26 juli 2004 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Surfdude
Hoe is het toch mogelijk. Heeft toch geen reet te maken met het feit dat die man Algerijn is.
Vorige maand was ik in Frankrijk op vakantie en stopt er daar een Franse exhibisionist en begint zich daar voor alle wagens te bevredigen. Zijn alle Fransen nu perverts??? Nee toch? :roll:
idd, echt wel zielig

Maar het maakt nog maar eens duidelijk dat allahtonen voor het minste amok maken. Uit racisme tegenover andere nationaliteiten? De aard van het beestje? :-)

neruda 26 juli 2004 00:03

Citaat:

Dus als je dakloos bent mag je iemand te lijf gaan met een slagersmes? :magniet:

Goed geprobeert Wolf maar dit soort threads beginnen echt cliche te worden in Vreemdelingenbeleid&Integratie.....maar ik zal u eventjes bijtreden..Verreyken slaagt vrouw bont&blauw voor eigen kinderen op straat en zetelt nog steeds in ons Vlaams Parlement mag dit ? :magniet: ..ik geloof het ook niet...

nou nou 26 juli 2004 00:04

Citaat:

Maar het maakt nog maar eens duidelijk dat allahtonen voor het minste amok maken. Uit racisme tegenover andere nationaliteiten? De aard van het beestje? :-)

Denk je dan dat het feit dat hij allochtoon is in deze kwestie zwaarder doorweegt dan dat hij dakloos is? Met andere woorden, is zijn afkomst de reden voor zijn agressie of eerder zijn levenssituatie?

Weisse Wolf 26 juli 2004 00:16

Citaat:

Goed geprobeert Wolf maar dit soort threads beginnen echt cliche te worden in Vreemdelingenbeleid&Integratie.....maar ik zal u eventjes bijtreden..Verreyken slaagt vrouw bont&blauw voor eigen kinderen op straat en zetelt nog steeds in ons Vlaams Parlement mag dit ? :magniet: ..ik geloof het ook niet...

Mag je iemand aanvallen met een verboden wapen voor eigen kinderen op straat? :magniet:

Weisse Wolf 26 juli 2004 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Denk je dan dat het feit dat hij allochtoon is in deze kwestie zwaarder doorweegt dan dat hij dakloos is? Met andere woorden, is zijn afkomst de reden voor zijn agressie of eerder zijn levenssituatie?

Ik ken er die niet dakloos zijn en zelfs met een BMW rondtoeren en toch voor het minste met een mes staan te zwaaien.

nou nou 26 juli 2004 00:20

Citaat:

Ik ken er die niet dakloos zijn en zelfs met een BMW rondtoeren en toch voor het minste met een mes staan te zwaaien.

Dat kan best zijn, maar dat was mijn vraag niet.

Surfdude 26 juli 2004 00:21

Citaat:

die dingen hebben toch wel meer te maken met sociale situatie.
ik ken trouwens wel wat voetballiefhebbers die ook nogal opvliegend door het leven gaan. Of bestaan de supportersclans van onze ploegen nu ook al uit buitenlanders.

Weisse Wolf 26 juli 2004 00:26

Citaat:

Dat kan best zijn, maar dat was mijn vraag niet.

Hoe zou ik dat moeten weten, ik ken die man niet. Maar als ik zijn soortgenoten bezig zie heb ik toch sterke twijfels of zijn levenssituatie de voornaamste factor is. Racisme misschien? Waren die veiligheids agenten autochtonen? En zo ja, hoe zou hij reageren indien die veiligheidsagenten allochtonen waren geweest?

Weisse Wolf 26 juli 2004 00:31

Citaat:

die dingen hebben toch wel meer te maken met sociale situatie.

Dat dachten ze over het mislukken van de integratie ook, nu blijkt dat racisme en onverdraagzaamheid tegenover andere nationaliteiten de belangrijkste oorzaken zijn.

Surfdude 26 juli 2004 00:38

Citaat:

Dat dachten ze over het mislukken van de integratie ook, nu blijkt dat racisme en onverdraagzaamheid tegenover andere nationaliteiten de belangrijkste oorzaken zijn.

mislukken van de integratie???? Als de culturele verschillen zo groot zijn duurt dat wel iets langer. Als dit binnen een generatie of vier niet gelukt is dan kan je pas over een mislukking spreken.

Weisse Wolf 26 juli 2004 00:41

Citaat:

mislukken van de integratie???? Als de culturele verschillen zo groot zijn duurt dat wel iets langer. Als dit binnen een generatie of vier niet gelukt is dan kan je pas over een mislukking spreken.

Binnen een generatie of vier zijn al die problemen inderdaad van de baan, daar zal de demografische tijdbom wel voor zorgen. Tenzij...

nou nou 26 juli 2004 00:42

Citaat:

Hoe zou ik dat moeten weten, ik ken die man niet.

En dan toch maar gelijk zeggen:

Citaat:

Maar het maakt nog maar eens duidelijk dat allahtonen voor het minste amok maken.

Heb jij nu simpelweg een geweldige afkeer van allochtonen of zou je liever objectief zoeken naar de echte oorzaak van dit soort problemen (voor mijn part is dat zijn afkomst, als dat onomstotelijk bewezen is, is dat bewezen), en openstaan voor het feit dat het wel eens iets anders zou kunnen zijn dan het feit dat het een allochtoon is? Dit eer je gaat veroordelen, want daar ben je nogal sterk in.

Surfdude 26 juli 2004 00:46

Citaat:

Binnen een generatie of vier zijn al die problemen inderdaad van de baan, daar zal de demografische tijdbom wel voor zorgen. Tenzij...

Tjah, dat geloof je toch echt niet. Een beetje naïef toch wel

Weisse Wolf 26 juli 2004 01:01

Citaat:

Heb jij nu simpelweg een geweldige afkeer van allochtonen of zou je liever objectief zoeken naar de echte oorzaak van dit soort problemen (voor mijn part is dat zijn afkomst, als dat onomstotelijk bewezen is, is dat bewezen), en openstaan voor het feit dat het wel eens iets anders zou kunnen zijn dan het feit dat het een allochtoon is? Dit eer je gaat veroordelen, want daar ben je nogal sterk in.

Ik heb niets tegen allochtonen (met Chinezen of Nederlanders heb ik nu nog nooit problemen gehad). Ik heb wel een probleem met moslims omdat ze onze samenleving verzieken, racistisch zijn en er een verborgen agenda op na houden. En met het gevoerde vreemdelingenbeleid die deze zaken mogelijk hebben gemaakt onder het mom van de multiculturaliteit en de heilige verdraagzaamheid van politiek correct links.

Weisse Wolf 26 juli 2004 01:03

Citaat:

Tjah, dat geloof je toch echt niet. Een beetje naïef toch wel

Moet er nog zand zijn??? En dat komt mij hier verwijten naïef te zijn. :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be