![]() |
Veiligheidsagenten Brusselse metro aangevallen met slagersmes
Vrijdag zijn een aantal veiligheidsagenten van de Brusselse metro en federale politieagenten aangevallen door een reiziger met een slagersmes.
De man werd door de agenten gewezen op het feit dat hij niet mocht roken in het station. Daarop werd de man agressief en ging hij de agenten te lijf met een mes met een lengte van 31 centimeter. De agressieve man werd uiteindelijk ingerekend door zes agenten. De dader, een dakloze jongeman van Algerijnse afkomst, wordt vervolgd wegens gewelddadig verzet. Zaterdagavond is hij vrijgelaten. |
Citaat:
Maar dat de man dakloos is :roll: who the f.. cares , niet ? Dit is jouw filosofie waar je voor predikt , niet ?... Zielig...zeer zielig...:oops: |
Citaat:
NEE, ik of wij geil(en) daar niet op...het is een actueel feit dat Wolf wil verduidelijken - het is zinloze agressie die duid op een slechte integratie van deze persoon ter sprake. |
Citaat:
Vorige maand was ik in Frankrijk op vakantie en stopt er daar een Franse exhibisionist en begint zich daar voor alle wagens te bevredigen. Zijn alle Fransen nu perverts??? Nee toch? :roll: idd, echt wel zielig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ken trouwens wel wat voetballiefhebbers die ook nogal opvliegend door het leven gaan. Of bestaan de supportersclans van onze ploegen nu ook al uit buitenlanders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be