![]() |
Het probleem, bij diefstallenplaag uit auto's in Zaventem
Dit is de titel:
Aantal auto-inbraken swingt de pan uit Horecazaken zien klantenbestand verkleinen en dit is de link: http://www.standaard.be/artikel/deta...30124_00445545 En mij trof dit in het artikel: ‘Het probleem is dat computers, iPhones en waardevolle voorwerpen zichtbaar blijven liggen in wagens’ YVES DE BECKER, politiecommissaris En nu vind ik dat d�*t niet hèt probleem is. Hèt probleem is dat er dieven rondlopen die weten dat ze er mee weg komen. Ok, je voorkomt veel, en je kan maar best op je spullen letten. Maar ik vrees dat de flikken de gemakkelijkste weg, dus 'veel goede raad uitdelen' maar voor de rest bij de pakken blijven zitten. Ze moeten ze pakken gvd !! En veel inventiever en intensiever dan nu, nu het al zo erg geworden is. Bijvoorbeeld inventiever met lokauto's en uitlokking. Citaat:
|
Citaat:
Dit kan men enkel doen indien men weet dat men ermee wegkomt. Pakken is ook niet genoeg, straffen daarentegen... |
Het is zelfs zinloos om alles goed te verstoppen. Je auto wordt deskundig en professioneel gescand zodat ze dadelijk weten waar je laptop zit.
|
Citaat:
|
Jamaar, je moet geen aanleiding geven aan de dieven he.
Ga te voet, neem geen handtas of tas mee en laat liefst ook je portefeuille thuis, dan zal je niet beroofd worden. Ze kunnen je natuurlijk nog altijd aftuigen omdat je niets bij hebt. Dat wordt stilaan de redenering om het onveiligheidsgevoel de kop in te drukken!! |
Het probleem is dat vrouwen korte rokken en décollete dragen!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad. Straks is het mijn schuld dat ze de ruit ingeklopt hebben omdat ik geen onbreekbaar glas heb. Of omdat ik buiten geparkeerd sta in plaats van in een dure bewaakte garage. Of omdat ik niet met een aftandse geblutste ford fiesta van twintig jaar oud rij. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be