![]() |
Vlaanderen haalt weer begrotingsoverschot
De Vlaamse regering heeft vorig jaar haar vooropgestelde begrotingsevenwicht ruim gehaald. De rekeningen zijn eind 2012 afgesloten met een overschot van 241 miljoen euro, goed voor zowat één procent van de totale begroting.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...verschot.dhtml zo,waar zitten de zageventen nu... |
Citaat:
|
Ik neem aan dat de Waalse regering dan ook wel haar cijfers zo ongeveer moeten hebben zeker.
Iemand daar kennis van ? Bij gebrek aan, zijn die van 2011 ook goed hoor... |
Hier kan Di Rupo met zijn Alien I een puntje aan zuigen.
|
Hoe zit het dan met die "begrotingstruc van 600 miljoen" ?
Een vergissing van de Coreliokranten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo kan iedereen een sluitende begroting maken. Dat geld is uitgegeven, maar wat je er van terug gaat zien weet niemand. Maar het zit niet in de begroting. De Dexia stunt van de Vlaamse regering. |
Allemaal de schuld van de PS.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een BEGROTINGSoverschot is een DENKBEELDIG overschot.
Iedereen tevree. De afrekening komt later. Met dank aan Kriske en Phillippeke. |
Citaat:
Als jij 13,5 miljard in bedrijven belegt, moet ik niet voor jou en de banken die het voorschieten garant staan. Nu dat is wat de Vlaamse regering wel gedaan heeft, de Vlaamse belastingbetaler staat garant voor die 13,5 miljard. Wat de federale ons gelapt heeft met Dexia, doet de Vlaamse regering identiek hetzelfde nog eens dunnetjes over. En jullie maar fulmineren tegen iedereen in de federale en het Dexia debacle, maar ondertussen de Vlaamse mensen nog eens op dezelfde manier beduvelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik twijfel of de rekeningen kloppen. Waarschijnlijk ni :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be