![]() |
De pot verwijt de ketel.
http://www.politics.be/persmededelingen/34551/
Het volledige artikel, moest het straks verdwenen zijn. Citaat:
Gewoon een constructie opgezet waardoor de banken altijd hun geld terugkrijgen en de Vlaamse belastingbetaler garant staat voor de verliezen. Dat hij beter over iets anders kan gaan lullen, over iets dat ze niet hetzelfde doen als alle traditionele partijen. |
Citaat:
De Vlaamse belastingbetaler moet er bovendien voor zorgen dat het bedrijf beter bereikbaar word. Dus nog enkele miljoenen erbij, om dit bedrijf binnen enkele jaren te zien verhuizen naar elders, zonder belastingen te betalen. Maar intussen is 2014 voorbij en kunnen ze zeggen we hebben Alfacam gered. Dat wij alles bekostigen vertellen we er lekker niet bij. |
Lekker zo? Citroensap drinken zo vroeg op de dag? :lol:
|
Citaat:
Gezond met deze temperaturen, niet?;-) |
Muyters, we hebben een overschot op onze begroting.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verschotten krijgen enkel diegenen, die binnenkort dubbele posten moeten gaan werken, om nog niet alles betaald te krijgen. |
Is'm daar wéér met dat fabeltje van die 13 miljard? *Zucht*
|
Citaat:
|
Citaat:
Nieuwsgierig hoeveel van dat geld al ergens in een belastingparadijs zit. |
Citaat:
|
Omgekeerde Jacobus moet simpelweg van zijn propagandacel van zijn communistische structuur vier maal per dag iets zeggen over de redding van de kredietbank.
Anders mag hij niet meer meespelen op de vergaderingen met de grote jongens. Vroeger kon hij dat nog afkopen door zijn Arafatsjaaltje eens om te doen, en te gaan rellen met de flikken. Zijn dokter uit de groepspraktijk heeft hem afgeraden om medische redenen, om dat nog te doen. Sommige lichaamsdelen, met een biologische reputatie van een laag incasseringsvermogen, zijn wat verzakt door de leeftijd . |
Citaat:
En integendeel van jou moet ik niet met leeuwenvlaggetjes gaan zwaaien als het opperhoofd dat beveelt. Jammer voor de groepspraktijk, maar mijn dokter woont slechts 2 km van mijn deur en waarom zou ik 14 km rijden als ik te voet kan gaan. En rellen doen wij niet, maar zonder reden op mijn patatten krijgen is aan mij ook niet besteed. En Arafat sjaaltjes verkocht ik op markten aan meelopende rechtse yuppies die in vroegere tijden en nu nog tegen alles wat joods is, waren. En ja een kwaadaardige kanker kan beter die lager gelegen lichaamsdelen, met een lager incasseringsvermogen, treffen dan zoals bij sommigen een misvorming, van het lichaamsdeel net onder de hersenpan. |
Citaat:
Gij zijt een 'echte' en die andere zijn maar prutscommunisten en relnichten. . |
Citaat:
Is je opperhoofd misschien burgemeester geworden omdat in zijn programma stond dat hij de nutteloze Senaat wil afschaffen of is dat niet meer nodig nu hij hervormd is tot een onderonsje voor niet verkozen vriendjes? Trouwens je opperhoofd is zo stil de laatste tijd. Is hij het sossen beleid van P Janssen nog steeds aan het verder uitvoeren in Antwerpen. Voor hoeveel cumuls hebben hij en Homans zich al kandidaat gesteld? Of gaat hij ze toch afschaffen zoals beloofd? Wat dan met die ontevreden overloper postjes pakkers? Staan jullie nog steeds zo rigoureus achter het Europese six pack, nu je weet wie er achter je spaargeld aanzit? En het is niet alleen Di Rupo, zoals jullie trachten iedereen wijs te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Je stelt wel heel lastige vragen, wist je dat? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be