![]() |
Beke: geen nieuwe staatshervorming in 2014.
Zo, dat is ook alweer duidelijk.
Als de N-VA er electoraal op vooruit gaat, zal het zeer moeilijk zijn haar plannen uit te voeren in 2014... http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...wjaarsreceptie |
Citaat:
Gaan de tsjeven niet voor een compromis willen gaan ? En zijn beeldspraak over uitgestoken hand: hoeveel keer hebben ze al in onze uitgestoken hand gespuwd ? Eigenlijk zelfs gebeten, en hard ! Mijn mening over de houding nu van de tsjeven: het is wel zeer duidelijk. De uitslag van de verkiezingen zal er des te belangrijker door zijn. Maar of hij er intern voldoende mee weg zal geraken, is nog wat anders. Er zijn in zijn partij mensen (burgemeesters vooral, anderen ook ...) die heel goed beseffen dat er verder gegaan moet worden. Burgemeesters die tot op de eurocent weten hoeveel een Waalse gemeente met hetzelfde aantal inwoners krijgt via transferts (boetefonds en vele andere), en hoeveel zijn/haar gemeente krijgt. En de gemeentelijk centen zijn schaarser dan voorheen ! Niet alle tsjeven die destijds pro het kartel waren, zijn uitgestorven. . |
Citaat:
Er zullen (in geval van winst van de N-VA) andere partners moeten worden gezocht... |
Wat Beke zegt: in 2014 geen nieuwe staatshervorming.
Wat de kiezer verstaat: Met Beke geen verandering in het huidige verrotte systeem. :cheer: |
Citaat:
Het is een stijlfiguur die voornamelijk wordt gebruikt om zijn eigen mening meer gewicht te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb teminste durven toegeven in mijn leven, dat alcohol mijn problemen niet zal oplossen. Daarentegen dacht ik ook direct " ... maar melk gaat dat ook niet doen". Voor mijn kozen is alcohol wel een oplossing. Maar die kozen is scheikundige. . |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Och, wie maakt er zich nu druk om de woorden van een tsjeef? :silly:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be