![]() |
Hoeveel Belgen willen Vlaanderen zien barsten ?
Ik heb nog een poll over dit thema.
Ik schat dat het interessant is om dit eens uit te pluizen. Wanneer wordt hierover een referendum gehouden ? Zijn er andere belangen die primeren ? |
* KNIP *
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
² |
Wallobrux dat zich onafhankelijk verklaart en meteen uit de EU stapt ; een gebarsten Vlaanderen dat Vilvoorde vooropstelt als nieuwe hoofdstad voor de EU ??
Ik ben er 100% voor ! |
Citaat:
|
Jezus, wat voor zinloos topic is dit nu weer!!!
|
De gemiddelde Vlaming wil een onafhankelijk Vlaanderen om zelfbeheer te hebben en om aan het uitzuigeffect van Wallonië te ontsnappen. Maar ook veel Walen willen een onafhankelijk Vlaanderen, om van de Vlaamingen verlost te zijn.
"Ze zien ons zo graag meneer." Ja vast daarom dat de grote meerderheid van de Walen die hier aan onze kust verblijven of zelfs woonachtig zijn, niet eens in het Nederlands iemand kunnen begroeten. Zo graag zien ze ons. Ze verachten ons ja. De grote meerderheid van de Walen houden veel van Vlaanderen, alleen vinden ze het toch zo spijtig dat er in Vlaanderen Vlamingen wonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben voorstander van een referendum
|
Citaat:
Ik ben voorstander van een referendum om te kijken of een referendum gewenst is. |
Citaat:
Dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: sorry voor het getrol. |
Compleet verkeerd geformuleerd, er zijn geen Belgen meer sire.
|
Dat lijkt me duidelijk en een poll hoef je daar niet over te houden hoor. Elke Belg die op de traditionele partijen stemt wil Vlaanderen zien barsten. Dat zijn dus de kiezers van open VLD, CD&V, SPA, Groen, Ecolo, CDH, MR en PS.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be