![]() |
Holland : Beatrix doet troonsafstand
|
het is zeker plotsklaps.
Ze komt wel net terug van een familie uitje naar Dubai of zoiets of was het Oman? Beetje Shell aandelen gaan organizeren. Misschien heeft ze er een of andere sultan tegengekomen? Edit: het was Brunei. Misschien kreeg ze wel een rolletje in een disney productie? ![]() |
Citaat:
Om 19.00 uur volgt de toespraak van Beatrix en daarna een reactie van minister-president Rutte. |
Citaat:
Leve Koning Willem IV !!!! (of Willem- Alexander I) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is maar dat je het weet. |
Citaat:
Het is goed! |
Ik heb er geen mening over.
Een en ander lijkt wel samen te hangen met de verminderde politieke verantwoordelijkheid en het feit dat Brussel hier een vinger(tje) in de pap schijnt* te hebben doordat zij willen dat Prinsjesdag verdwijnt. *(voor de slechte lezers) In ieder geval kan Alexander weinig brokken maken, zo lijkt het. |
Leve de koning!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan me voorstellen dat er nu ook grotere druk op Albert II de Verontruste zal komen om plaats te ruimen.
|
Citaat:
Is al goed hoor dubbelnick van System!.. :| Jeff |
Citaat:
Jeff |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat hangt er van af wat ze in de plaats willen... Ik vroeg al enkele keren op dit forum of de rekening dan klopt: Koning flupke en z'n koningin Mathilde (en kroost dat een extra centje krijgt) koning Albéér en z'n koninging Paola... koningin Fabiola :roll: en dan de rest van de prinsen en prinsessen en weet ik veel wat nog... Hoeveel kost die troonswissel ons dan jaarlijks?:-( Dat Albéér dan zijn koningshuis mee naar Italië neemt om daar van 800 euro pensioen te gaan leven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be