Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mijn 'negeerlijst'. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18244)

thePiano 26 juli 2004 13:56

Mijn 'negeerlijst'.

Bij deze wil ik iedereen die het kan interesseren, laten zien wie er op mijn negeerlijst voorkomt. Het zal misschien vele zinloze replieken voorkomen.

Iemand die meent dat hij er graag terug uit zou gehaald worden, mag mij altijd mailen ( [email protected] ) mits een goede reden waarom ik dat dan wel zou moeten doen.

Let wel: ik heb niet bepaald VB-sympathisanten genomen want er blijven veel andere Blokkers over die blijkbaar wel een redelijk niveau in discussiegedrag kunnen handhaven waarvoor mijn oprechte dank.

De reden waarom de meeste erin staan is racisme, zinloos spamgedrag, persoonlijke aanvallen, pianobashing en haatpostings.

Sinds dat ik die lijst onderhoud, slaag ik er veel beter in om mijn goed humeur te bewaren en ook de moderators zal dit al wel opgevallen zijn.

Hier komt ie:

dejohan 26 juli 2004 14:11

Van Distel, Tegendraderigaard en Tzuvar Raemboor snap ik het niet, maar ge moet het ook niet uitleggen hoor.

thePiano 26 juli 2004 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Van Distel, Tegendraderigaard en Tzuvar Raemboor snap ik het niet, maar ge moet het ook niet uitleggen hoor.

Ik krijg het er gewoon van op mijn zenuwen ;)

Trouwens, als ze echt iets interessants zeggen, komt het er wel door, doordat andere gebruikers hun citaten beginnen te quoten, en zo lees ik het dan wel weer. In de praktijk is het in feite geen negeerlijst maar een filter. Snap je?

Tzuvar Raemborr 26 juli 2004 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

Merci ;)

Ik ga mij dat niet aantrekken hoor. Als Piano niet reageert op wat ik zeg lijkt het gewoon alsof Piano met zijn mond vol tanden staat en geen antwoord weet :)

dorus 26 juli 2004 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik krijg het er gewoon van op mijn zenuwen

zoals de rest van het forum van Piano!

Turkje 26 juli 2004 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dorus

Bent u de nieuwste kandidaat?

thePiano 26 juli 2004 16:26

Citaat:

Hoezo? Er zijn ongeveer 4.500 geregistreerde gebruikers waarvan ik er ongeveer 40 in mijn zwarte doos heb zitten, rest: 4.460 gebruikers :)

dorus 26 juli 2004 16:41

Citaat:

Hoezo? Er zijn ongeveer 4.500 geregistreerde gebruikers waarvan ik er ongeveer 40 in mijn zwarte doos heb zitten, rest: 4.460 gebruikers :)

dit is wat men noemt: selectief citeren! Pi is weer de helft van mijn post 'vergeten'
Dat is juist wat hem zo irritant maakt! Halve waarheden, hele leugens... zoals Dr. Göbbels hem dat voordeed!

thePiano 26 juli 2004 16:46

Citaat:

Dat is juist wat hem zo irritant maakt! Halve waarheden, hele leugens... zoals Dr. Göbbels hem dat voordeed!

En het is door dit soort persoonlijke aanvallen dat gebruikers op mijn negeerlijst belanden. Je doet wel erg je best nu om er snel in te geraken. :-P

Astenblieft mensen 26 juli 2004 17:00

Citaat:

En het is door dit soort persoonlijke aanvallen dat gebruikers op mijn negeerlijst belanden. Je doet wel erg je best nu om er snel in te geraken. :-P

oh man! ik zie die lijst en ik denk: waar is Dorus? En hop, voor je het weet staat hij voor je! Woei, Dorus voor negeerlijst!

thePiano 26 juli 2004 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
oh man! ik zie die lijst en ik denk: waar is Dorus? En hop, voor je het weet staat hij voor je! Woei, Dorus voor negeerlijst!

Inderdaad, 2 keer klikken en het is zo gebeurd. Ik kan het iedereen aanbevelen. 8)

Geen tijd verspelen aan zoveel onzin ;)

dorus 26 juli 2004 17:20

Citaat:

Inderdaad, 2 keer klikken en het is zo gebeurd. Ik kan het iedereen aanbevelen. 8)

Geen tijd verspelen aan zoveel onzin ;)

Van nu af is Pi de NEGEERMODERATOR! Hij en hij alleen beslist wie nog mag posten. Kwestie van de democratie in de fora te herstellen!

Nu allen laarzen aan, hielen klakken, arm gestrekt, groet de grote leider, de enige échte Negeermoderator: de grote Pi! (3,14...)
Heil zijne oneindigheid!

Pietje 26 juli 2004 17:30

Citaat:

Van nu af is Pi de NEGEERMODERATOR! Hij en hij alleen beslist wie nog mag posten. Kwestie van de democratie in de fora te herstellen!

Nu allen laarzen aan, hielen klakken, arm gestrekt

8) Heb je heimwee, naar "die goede oude tijd" ??? :?

thePiano 26 juli 2004 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Heb je heimwee, naar "die goede oude tijd" ??? :?

Ik hoor daar nog wat gegrom en gestommel... heb ik iets gemist Pietje? :-D

Pietje 26 juli 2004 17:45

Citaat:

Ik hoor daar nog wat gegrom en gestommel... heb ik iets gemist Pietje? :-D

8) Neuh, the usual crap 8)

Distel 26 juli 2004 18:05

Citaat:

Ik krijg het er gewoon van op mijn zenuwen ;)

Het moet inderdaad vrij enerverend zijn om hier zo vaak met je mond vol tanden te staan. Gelukkig is er nu de negeerlijst, ter vervanging van het "ik heb geen goesting om met u te praten"-excuus.

Maar zoals Tzuvar al zei: geen antwoord geven komt meestal over als geen antwoord hebben. 8)

ingenious 26 juli 2004 18:42

wie steekt er nu peace in zijn negeerlijst? zo'n humor, dat kan je ni nadoen! al goe dat hij nogal vaak gequote wordt, kan je toch nog van zijn pareltjes genieten!

Weisse Wolf 26 juli 2004 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Het moet inderdaad vrij enerverend zijn om hier zo vaak met je mond vol tanden te staan. Gelukkig is er nu de negeerlijst, ter vervanging van het "ik heb geen goesting om met u te praten"-excuus.

Maar zoals Tzuvar al zei: geen antwoord geven komt meestal over als geen antwoord hebben. 8)

Een zielig persoontje, een vat vol frustraties gekoppeld aan een "ik ben toch zo interessant om naar te luisteren-mentaliteitje". Wie plaatst er nu zijn persoonlijke negeerlijst op een forum? :lol:

de Vexille 26 juli 2004 22:13

Persoonlijk vind ik zo'n negeerlijst een heel boeiend experiment. Zelf zou ik er niet aan beginnen, maar het lijkt me het elektronische equivalent te zijn van het cordon sanitaire. Zorgt er voor dat je compleet met oogkleppen op rondwaart op het forum, vaak zit te argumenteren op posts die al lang gepasseerd zijn en dat je de inzet van een discussie niet meer weet aan te voelen. Sinds ik z'n negeerlijst ken, zal ik Piano's posts met veel aandacht volgen, benieuwd naar de uitslag van dit experimentje...

Plots begin het mij heel concreet te dagen waarom een bepaalde partij het zo makkelijk heeft om verkiezingen te winnen.

Misschien gelooft Piano nog altijd in die struisvogelstrategie?

[size=1]
ps. ik begrijp Piano's reactie hoor, sommige postings hier kunnen ook op mijn zenuwen werken. Maar doorgaans helpt 30 seconden diep in- en uitademen heel goed...[/size]

Dorbeck 27 juli 2004 12:52

Interesseert me dit? Even denken. Uhm, nee toch niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be