Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Wat De Wever niet mocht... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=182464)

Txiki 29 januari 2013 09:35

Wat De Wever niet mocht...

... mag Tobback junior nu wel blijkbaar:

Bruno Tobback: 'De pers speelt haar rol niet meer.'
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130128_055

Hypocriete lul.

Universalia 29 januari 2013 09:43

Het begint tijd te worden dat men de media berichten een beetje aan banden gaat leggen dacht ik.

Txiki 29 januari 2013 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6515901)
Het begint tijd te worden dat men de media berichten een beetje aan banden gaat leggen dacht ik.

Hoe bedoel je dat?

Brakelaar 29 januari 2013 10:02

hij is begot zelf een van de grootste egoisten...:roll:

vlijmscherp 29 januari 2013 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6515901)

Dat is wat Picqué voorstelt: de media moet zwijgen over de N-VA:

http://www.rtbf.be/info/belgique/det...ole?id=7916783

Citaat:

Ne plus parler de la N-VA, la bonne stratégie? Si les politiques doivent s'y atteler, cela doit valoir également pour les médias, estime Charles Picqué. car d'après cet économiste de formation, l'histoire retiendra que "la N-VA s'est affirmée �* travers une présence médiatique qui a été constante".

ViveLaBelgique 29 januari 2013 10:08

Dat artikel heeft niets met De Wever te maken. Het gaat over uitspraken van Bruno Tobback.

Liederik 29 januari 2013 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6515911)
Hoe bedoel je dat?

Censuur! Politburo!

Mijn voorstel: Muilkorf politici . En ze mogen die alleen afdoen als ze iets gedaan hebben en de resultaten willen voorleggen. Als ze afkomen met intentieverklaringen, aankondigingen en vage beloftes wordt een lichaamsdeel gepierced.
Als ze daarna hun beloftes niet eens nakomen wordt er een verticaal streepje op hun voorhoofd getatoeërd.

Daartegenover staat dat ze zoveel mandaten mogen opnemen als ze willen . :-)

Txiki 29 januari 2013 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6515932)
Dat artikel heeft niets met De Wever te maken. Het gaat over uitspraken van Bruno Tobback.

Ge begrijpt het weer niet, zeker?

Klein Licht 29 januari 2013 10:15

Citaat:

Ik bespeur soms toch een raar toontje in de vragen, zo van: Allez, sukkelaar, zeg het eens.'
Fils �* Tobba heeft dan waarschijnlijk nog zelf naar de Standaard gebeld voor een interview :-p

"Sp.a-voorzitter Bruno Tobback kreeg het op zijn heupen en riep De Wever op om zijn Calimero-houding op te geven."

ViveLaBelgique 29 januari 2013 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6515936)
Ge begrijpt het weer niet, zeker?

Leg het eens uit.

Jakko 29 januari 2013 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6515932)

Och, ten tijde van Steve Stevaert, Guy Verhofstadt en Yves Leterme was het niet anders, alleen valt zijne euro rijkelijk laat.

ViveLaBelgique 29 januari 2013 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6515928)
Dat is wat Picqué voorstelt: de media moet zwijgen over de N-VA:

http://www.rtbf.be/info/belgique/det...ole?id=7916783

Nu gaat het is één keer niet over N-VA of Bart De Wever en blijkbaar voelt hun fanclub zich alweer geviseerd. :roll::roll:

Verlatingsangst ?

Txiki 29 januari 2013 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6515941)
Leg het eens uit.

Jongetje, doe eens wat moeite om te lezen, te zoeken, verbanden te leggen. En hou op met je eeuwige "ik begrijp en weet niks"-toneel.

ViveLaBelgique 29 januari 2013 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6515947)
Jongetje, doe eens wat moeite om te lezen, te zoeken, verbanden te leggen. En hou op met je eeuwige "ik begrijp en weet niks"-toneel.

Ik heb het artikel gelezen. Ik zie echt geen verband met Bart De Wever. De journalist heeft letterlijk de vraag gesteld of Bruno Tobback had over Bart De Wever had.

Dit is het antwoord van Bruno Tobback in het interview:

'Och, in de tijd van Steve Stevaert, Guy Verhofstadt en Yves Leterme was het niet anders. Dat is een commerciële redenering. Kranten zijn bang dat hun lezers zullen afhaken als ze op de hoge bomen schieten. En ik denk dat dat niet klopt.'

vlijmscherp 29 januari 2013 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6515949)
Ik heb het artikel gelezen. Ik zie echt geen verband met Bart De Wever. De journalist heeft letterlijk de vraag gesteld of Bruno Tobback had over Bart De Wever had.

'Och, in de tijd van Steve Stevaert, Guy Verhofstadt en Yves Leterme was het niet anders. Dat is een commerciële redenering. Kranten zijn bang dat hun lezers zullen afhaken als ze op de hoge bomen schieten. En ik denk dat dat niet klopt.'

spijtig dat je niet snapt wat Txiki wilt zeggen, maar goed. Dat zijn we dan ook weer gewoon.

giserke 29 januari 2013 10:24

Citaat:

Zelfs iemand uit het buitengewoon onderwijs is meer in staat verbanden te leggen.

ViveLaBelgique 29 januari 2013 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6515952)
spijtig dat je niet snapt wat Txiki wilt zeggen, maar goed. Dat zijn we dan ook weer gewoon.

Nog zo één met verlatingsangst als er eens een artikel verschijnt dat niet Bart De Wever viseert.

ViveLaBelgique 29 januari 2013 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6515954)
Zelfs iemand uit het buitengewoon onderwijs is meer in staat verbanden te leggen.

Wat bedoel jij met 'buitengewoon' onderwijs ?

Travis66 29 januari 2013 10:33

Citaat:

Het gaat hier over Vive:

en het feit dat ge geen cartoons van Bruno Tobback ziet als die net hetzelfde doet.

Anna List 29 januari 2013 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6515954)

het stigmatiseren van mensen die buitengewoon onderwijs genoten hebben is hier volstrekt overbodig en compleet ongepast.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be