![]() |
Hebt U een boodschap voor de moderatie ?
De recent geopende post met 28 varianten op het koningshuis vind ik de kwaliteit van dit forum echt wel naar beneden halen .
|
Een draad openen in een politiek forum om mensen belachelijk te maken en om schrijffouten te hanteren om mensen onderuit te halen heel laag bij het niveau dat een debat zou moeten hebben
Ik kan niet schrijven zonder fouten , maar ik ben niet dom . Wel kunnen schrijven en toch dom zijn zou ik bovendien heel erg vinden . |
Dit forum heeft regels , en terecht , met betrekking tot scheldwoorden en persoonlijke aanvallen .
Dan zou er ook wel mogen gewaakt worden over schunnige taal ten aanzien van mensen die hier niet aanwezig zijn en zich niet kunnen verdedigen . |
Ik heb een boodschap voor de moderatie:
:cheer: doe zo verder! goed bezig! :cheer: |
In mijn vorige ban , kreeg ik van de moderatie het schrijven dat ik geen persoonlijke aanvallen mocht doen ? Er stond duidelijk bij vermeld .
OOK al wordt je voortdurend uitgedaagd Met andere woorden , je moet je laten uitdagen en mag je niet verweren ? Ik vind dat een rare kronkel . |
Beste moderatie .
Bij deze vraag ik U om het niveau van de gesprekken en debatten wat omhoog te halen . Met dank voor ieders zijn medewerking . |
Citaat:
|
Oehlala, ca c'est la Belgique! Oehlala, ca c'est la Belgique kaka!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu vertel je me wat. 8O |
Citaat:
al hebben die beestjes meestal nog iets te zeggen . MAAR U ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
relax man, 't is hier k&k (verwacht dus geen ernstig gesprek) en 't is maar eenn forum... ga een pint pakken als't u te veel wordt.
Kom, leg wat geld op den toog :cheer: |
Citaat:
Een spellings of tik fout is een marele daad . Zo gevaarlijk zal dat niet zijn denk ik gezien je om iemand in elkaar te stampen sanderdaags al vrij bent |
Citaat:
|
Citaat:
|
34 posts en nog geen enkele reactie to the point
( behoudens van mezelf . ben best wel fier ) Wie heeft er een boodschap voor de moderatie ? of voor ENO ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be