![]() |
Flaminganten versus Nederlands koningshuis?
Hoe staan flaminganten tegenover het Nederlands koningshuis? Aangezien ze zich als republikeinen voordoen moeten ze die monarchie toch haten of vergis ik mij?
|
waarom moeten wij haten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat doe ik dan ook. |
Citaat:
Ja, sommigen vinden het zelfs hemelse klanken om een koningin Nederlands te horen spreken of trekken een oranje regenjasje aan. Terwijl ze verklaren dat de monarchie afgeschaft zou moeten worden. Vreemde vogels, hoor. |
Citaat:
Het onze moet nog wat macht afgenomen worden. Gezien de erfopvolging is het moeilijk om een koning te ontslaan als die zijn boekje te buiten gaat. Dus mogen we de onze wat bewegingsvrijheid afnemen, zodat hij niet in de fout kan gaan. |
Als je nu toch zou moeten kiezen, tussen een bende randdebielen in laken, en Maxima en co heb ik rap gekozen.
|
Citaat:
|
Citaat:
"Als je nu toch zou moeten kiezen," |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moeten we hem de kroon geven. Of speuren of het huis Van Vlaanderen nog geen afstammelingen in mannelijke lijn heeft, bastaarden inbegrepen. Onwaarschijnlijk. |
Citaat:
Citaat:
Karl, de 'erfgenaam', zou natuurlijk wél de Orde van het Gulden Vlies met zich meebrengen. Erg prestigieus, en in ons land gesticht. België heeft die nog willen opslorpen na WOI. |
Citaat:
|
2
|
Citaat:
|
Als flamingant geloof ik in het zelfbeschikkingsrecht en laat ik mij dus niet uit over andermans staatsstructuur.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be