![]() |
Ik zou ook graag eens een topic openen
Het valt me op dat er sinds 28 januari in welgeteld 44 topics wordt gediscussieerd - en dat alleen in de sectie 'binnenland'.
Zou het niet voor iedereen overzichtelijker worden als we spaarzamer zijn met 'topics' aanmaken: De NVA, Mittal, Di Rupo, vakbonden...vele topics gaan over hetzelfde, je speelt hier letterlijk heel snel de draad kwijt. |
Citaat:
Denk dat de sectie "binnenland" is afgehuurd door BDW-adepten. Sorry,ik zondig nu weer zelf,maar ben het eens met U. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zet het maar in deze topic voor iemand weer een nieuwe aanmaakt. |
Citaat:
|
Dit topic hoort beter thuis in Suggesties & Mededelingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ziet U,beste Mr.White,had ik gelijk,of had ik gelijk?
|
|
Hier zitten ook koningen bij in het off-topic gaan.
|
Ik zou het subforum Arabische lente terug bij internationaal dumpen, dat leest bijna niemand
|
Citaat:
|
Citaat:
Men opent een topic over een bepaald onderwerp, en binnen de kortste keren komt er een system voorbij die persé wil laten zien hoe hard hij heeft opgelet tijdens de lessen geschiedenis. Of een Tommm die wil demonstreren hoe vaak hij het woord zwoerd in 1 zin krijgt. Er zijn niet teveel topics, er zijn gewoon teveel mensen die persé hun stokpaardje in de discussie willen smijten. |
Citaat:
:cheer: ni dieu, ni maître :cheer: |
Citaat:
Als je een leuk forum zoekt, waar je naar hartelust off-topic wilt gaan, raad ik je 4chan aan. Off-topic gaan mag al eens hoor, begrijp me niet verkeerd, maar kom dan ook terug tot de kwestie. |
Wat was de kwestie ook weer? Ohja, de wens van Mr. White om een topic te openen.
|
Ik heb liever zoals het nu is, samenvoegen van al die topics is misschien wel netjes maar niemand heeft eigenlijk zin om topics van +100 pagina's te lezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be