Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Ik zou ook graag eens een topic openen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=182549)

Mr.White 30 januari 2013 17:30

Ik zou ook graag eens een topic openen

Het valt me op dat er sinds 28 januari in welgeteld 44 topics wordt gediscussieerd - en dat alleen in de sectie 'binnenland'.

Zou het niet voor iedereen overzichtelijker worden als we spaarzamer zijn met 'topics' aanmaken: De NVA, Mittal, Di Rupo, vakbonden...vele topics gaan over hetzelfde, je speelt hier letterlijk heel snel de draad kwijt.

ZION 30 januari 2013 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.White (Bericht 6517944)
Het valt me op dat er sinds 28 januari in welgeteld 44 topics wordt gediscussieerd - en dat alleen in de sectie 'binnenland'.

Zou het niet voor iedereen overzichtelijker worden als we spaarzamer zijn met 'topics' aanmaken: De NVA, Mittal, Di Rupo, vakbonden...vele topics gaan over hetzelfde, je speelt hier letterlijk heel snel de draad kwijt.

Wat je zegt,mijn beste.
Denk dat de sectie "binnenland" is afgehuurd door BDW-adepten.
Sorry,ik zondig nu weer zelf,maar ben het eens met U.

fonne 30 januari 2013 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZION (Bericht 6517997)
Wat je zegt,mijn beste.
Denk dat de sectie "binnenland" is afgehuurd door BDW-adepten.
Sorry,ik zondig nu weer zelf,maar ben het eens met U.

Waren het dan BDW-adepten die op enkele dagen tijd meer dan 10 draden over de Koninklijke ménage opendeden?

subocaj 30 januari 2013 18:24

Citaat:

Bij deze verklaar ik jouw topic voor geopend.;-)

subocaj 30 januari 2013 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6517999)
Waren het dan BDW-adepten die op enkele dagen tijd meer dan 10 draden over de Koninklijke ménage opendeden?

Bart haalt zijn oude kleren uit de kast.
Ik zet het maar in deze topic voor iemand weer een nieuwe aanmaakt.

fonne 30 januari 2013 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6518025)
Bart haalt zijn oude kleren uit de kast.
Ik zet het maar in deze topic voor iemand weer een nieuwe aanmaakt.

Gelieve hierover een aparte topic te openen. Deze draad gaat niet over Bart Tommelein.

ViveLaBelgique 30 januari 2013 18:49

Dit topic hoort beter thuis in Suggesties & Mededelingen.

subocaj 30 januari 2013 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6518058)
Dit topic hoort beter thuis in Suggesties & Mededelingen.

Goede suggestie.

De Brabander 30 januari 2013 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6517999)

Wie anders is er zo geobsedeerd door het Belgische koningshuis?

Vrijheideerst 30 januari 2013 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6518152)
Wie anders is er zo geobsedeerd door het Belgische koningshuis?

Mensen zoals u, want die willen het koste wat kost (haha) behouden.

ZION 30 januari 2013 21:34

Ziet U,beste Mr.White,had ik gelijk,of had ik gelijk?

Schelfie 30 januari 2013 23:12

Mijn antwoord op "mr. White".

http://www.youtube.com/watch?v=RKysEIVJfBs

Hugh Mannity 31 januari 2013 01:52

Hier zitten ook koningen bij in het off-topic gaan.

Mosasaurus 31 januari 2013 08:11

Ik zou het subforum Arabische lente terug bij internationaal dumpen, dat leest bijna niemand

ZION 31 januari 2013 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hugh Mannity (Bericht 6518444)
Hier zitten ook koningen bij in het off-topic gaan.

Het mag wel leuk blijven,niet?

Travis66 31 januari 2013 09:42

Citaat:

Het zijn die BDW en N-VA bashers die al die topics op hetzelfde laten uitdraaien.
Men opent een topic over een bepaald onderwerp, en binnen de kortste keren komt er een system voorbij die persé wil laten zien hoe hard hij heeft opgelet tijdens de lessen geschiedenis.
Of een Tommm die wil demonstreren hoe vaak hij het woord zwoerd in 1 zin krijgt.

Er zijn niet teveel topics, er zijn gewoon teveel mensen die persé hun stokpaardje in de discussie willen smijten.

Txiki 31 januari 2013 09:45

Citaat:

:cheer: leve de chaos :cheer:
:cheer: ni dieu, ni maître :cheer:

Hugh Mannity 31 januari 2013 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZION (Bericht 6518532)
Het mag wel leuk blijven,niet?

Tuurlijk, zoiets kan in subfora zoals "koetjes en kalfjes"?
Als je een leuk forum zoekt, waar je naar hartelust off-topic wilt gaan, raad ik je 4chan aan. Off-topic gaan mag al eens hoor, begrijp me niet verkeerd, maar kom dan ook terug tot de kwestie.

ZION 2 februari 2013 01:08

Wat was de kwestie ook weer? Ohja, de wens van Mr. White om een topic te openen.

stevensterk 2 februari 2013 01:39

Ik heb liever zoals het nu is, samenvoegen van al die topics is misschien wel netjes maar niemand heeft eigenlijk zin om topics van +100 pagina's te lezen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be