Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Niet bijster slim die Obama denk ik ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=182555)

Universalia 30 januari 2013 18:54

Niet bijster slim die Obama denk ik ...

http://www.hln.be/hln/nl/2002/Dossie...utm_medium=RSS

Ik heb het er nooit hoog mee opgehad met die vent maar hier kreeg hij (volledig gratis zelfs) het voordeel van de twijfel.

Ik denk dat hij daarmee zijn eigen 'doodvonnis' tekende moest men dat uitvoeren en misschien eerstdaags zelfde weg opgaat als ene zekere president Kennedy, *pang*pang* vanuit de één of andere hoek. :oops:

En hopelijk nemen ze er hier in ons land zeker geen aanstoot aan om ook zo iets op te zetten want hier in ons kleine landje doet men meestal na wat men in andere landen doet, zie Villa Politica en andere uitzendingen waarin men dikwijls verwijst naar: Want daar in Nederland doet men dat zo, want daar in Frankrijk doet men dat zo en ga zomaar voort.
Zouden die niet beter eens een eigen mening ontwikkelen die Belgische politiekers?

Ik was vroeger nooit fan van de opmerking: Het zal allemaal mijn tijd wel duren.

Tegenwoordig wel hoor. :cheer:

p.s. Obama stands for: Idiot? :x

D'ARTOIS 30 januari 2013 19:12

Ik meen begrepen te hebben, o.m. uit de NYT, dat het om een eenmalige actie gaat waarna de grenzen dan wel niet helemaal op slot gaan , maar wel voor een groot deel.

Beter gezegd er komt dan geen lat-hispano-mex meer binnen.

Universalia 30 januari 2013 19:29

Dat zou best kunnen.
Daar moet ik naast gelezen hebben. Mea maxima culpa. :-)

D'ARTOIS 30 januari 2013 19:40

De bijzonderheden staan o.m. in USA Today zie volgende link:

http://www.usatoday.com/story/news/p...rants/1872827/

Het is de bedoeling dat de boel daarna op slot gaat en binnensluipers krijgen dan grote problemen.

Als je nagaat door welke rijstebrijberg een simpele toerist moet, is het een lomp lachertje als er "zomaar" hordes vreemdelingen komen binnenwandelen.

Aan de andere kant staat de VS in redelijke mate open voor immigratie betreffende personen met een interessant arbeidspotentieel. Die zullen vrij weinig tegenwerking kunnen verwachten. Amerika is wat dat betreft een spons.

Edit:

Achteraf zie ik dit niet als een per definitie slechte zaak. Maar wie ben ik?

Lof der Zotheid 30 januari 2013 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6518106)
Dat zou best kunnen.
Daar moet ik naast gelezen hebben. Mea maxima culpa. :-)

Zelfs dan is het nog minder dan half gaar. In plaats van die illegalen terug te sturen, worden ze nog beloond ook... Maar ja, yankees en verstand liggen mijlen van elkaar verwijderd, zoals ondertussen te uit en te na bekend is...

Gamla 31 januari 2013 04:53

Niet bijster slim? Het enige wat dat individu te doen heeft is orders opvolgen. Daar heb je inderdaad geen al te hoge intelligentie voor nodig.
Net zoals Europa worden de Verenigde Staten door dit soort maatregelen van binnenuit vernietigd. De grenzen gaan na deze crapuleuze maatregel niet dicht.
Wie hecht er nu toch geloof aan de beloftes van beroepsleugenaars!

Zwitser 31 januari 2013 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 6518114)
Als je nagaat door welke rijstebrijberg een simpele toerist moet, is het een lomp lachertje als er "zomaar" hordes vreemdelingen komen binnenwandelen.

Er zijn anders wel degelijk "hordes" vreemdelingen binnengewandeld. En ze wandelen nog steeds binnen...

zonbron 31 januari 2013 07:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 6518473)
Niet bijster slim? Het enige wat dat individu te doen heeft is orders opvolgen. Daar heb je inderdaad geen al te hoge intelligentie voor nodig.
Net zoals Europa worden de Verenigde Staten door dit soort maatregelen van binnenuit vernietigd. De grenzen gaan na deze crapuleuze maatregel niet dicht.
Wie hecht er nu toch geloof aan de beloftes van beroepsleugenaars!

Dat is wat men uiteindelijk beoogt.

2! dus

Antoon 31 januari 2013 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6518063)

Niet bijster slim die Obama denk ik ...

......

p.s. Obama stands for: Idiot? :x

Obama zou beter eerst advies vragen aan de slimme Universalia met reeds meer dan 200 berichtjes op forum.politics.be, waarvan het grootste deel in het subforum Koetjes & Kalfjes, vooral dan in de discussie 'de tetten-draad'.

.

D'ARTOIS 31 januari 2013 15:46

@ Zwitser

Correct. Dat is een bekend verschijnsel waarmee men de voordeur op slot doet maar de achterdeur open laat staan .....

Universalia 31 januari 2013 17:21

Citaat:

vooral dan in de discussie 'de tetten-draad'
Ik ben dan ook als borstenwaanzinnige geboren.
Kan ik daar wat aan doen.
Ik ben die niet gestart hoor die tetten-draad.
Nu zie ik dat ook pas dat ik al over de 200 berichtjes plaatste, met dank om mij daar toch even op te attenderen.

:rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be