![]() |
Steven Vanackere: nieuwe verhoging pensioenleeftijd
Eerst en vooral de link naar het artikel:
http://www.standaard.be/artikel/deta...30131_00452277 Ten tweede: hoezo "nieuwe" verhoging? Is er al één geweest? Ten derde: ziet ge uzelf al werken tot uw 80ste? Ten vierde: moet dan al de rest ook niet aangepast worden? Zoals de leeftijd tot waarop rijbewijzen, identiteitskaarten.. vernieuwd worden. Verzekeringsvoorwaarden enzovoort. Ten vijfde: begrijpt Vanackere zelf wat hij staat te roepen? Ten zesde: zou men dan politici niet eens moeten verplichten een aantal jaren te werken in de privésector, bij voorkeur de bouw en andere fysiek zwaardere beroepen? |
Lijkt mij eerder een wanhoopskreet om dit "land" toch maar te laten overleven.
|
Hup weeral 50.000 kiezers minder voor cd&v.
|
Het geld is op, de vergrijzing komt er aan. Too little to late.
2013 gaan ze tussen de 8 - 10 miljard extra moeten besparen en de franstaligen gaan niet meegaan in de structurele veranderingen die nodig zijn. Vanackere krijgt het al warm voor 2014 :-) |
Citaat:
|
Wat is er nu mis met werken tot je 75ste?
Onze koning is er bijna 80 en denkt nog niet aan stoppen. Laten we daar maar eens een voorbeeld aan nemen! Leve Belgie! Vive le roi! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Brandweerman geraakt met rollator trap niet op"
|
per jaar langer dat ik moet werken wik een jaar betaald verlof krijgen
|
Begrijpt er iemand het onderlijnde deel van deze zin ?
""Voor mij moet er nog deze legislatuur vooruitgang geboekt worden, of moeten de loopbanen in elk geval elke dertig maanden met twee jaar verlengd worden""" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tot ons 75e, om ons dan te laten opvolgen...
|
Citaat:
|
CD&V heeft geluk dat ze Peeters nog hebben voor 2014, even terzijde.
|
Citaat:
Dus als de volle loopbaan naar 50 jaar gebracht zou worden (bijv.) en je werkt even lang, 40 jaar, omdat er daarna toch geen werkgever is die je nog wil, zou je met dezelfde formule nog maar 40/50 ste van je vol pensioen krijgen. Of hoe zal men de werkgevers anders aansporen om langere loopbanen te voorzien ? Ik zie Van Ackere daar niets over zeggen. |
Citaat:
Het geld is al op van vorige eeuw. Nu is ook het krediet op. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be