Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Zou dat te ver gezocht zijn of net niet? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=182587)

Universalia 31 januari 2013 14:45

Zou dat te ver gezocht zijn of net niet?

Ok, misschien te ver gezocht maar ik denk dat dit bord niet zou misstaan aan onze Belgische grenzen.

Of, lijkt u dat te verregaande?

Een conctructie bouwen zoals de Chinese muur zou ook een prachtig idee zijn niet?

:rofl:

graaf de bethune 31 januari 2013 14:56

@universalia: Ik zou er ook nog het volgende bij zetten: AL ONZE KASSEN ZIJN LEEG. Dit is nl hetgeen de huidige werkende massa in Vlaanderen meer en meer te horen krijgt. Meer en meer krijgen we te horen dat we langer (volgens sommigen tot ons 73 jaar) moeten werken om nog een pensioen te krijgen want DE KASSEN ZIJN LEEG. Alleen men vergeet dit in ons land ook te zeggen tegen iedereen die van de kassen steun krijgt maar geen enkele bijdrage levert of geleverd heeft oa alle economische vluchtelingen die in ons luilekkerlandje toekomen. Dus graag naast uw verkeersbord de mededeling dat de kassen leeg zijn.

backfire 31 januari 2013 14:59

Je bent 'slegs vir blankes' vergeten.

Hugh Mannity 31 januari 2013 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6518887)
Ok, misschien te ver gezocht maar ik denk dat dit bord niet zou misstaan aan onze Belgische grenzen.

Een conctructie bouwen zoals de Chinese muur zou ook een prachtig idee zijn niet?

En wat wilt u daar juist mee bereiken?

Anna List 31 januari 2013 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 6518912)
Je bent 'slegs vir blankes' vergeten.

in dat geval, zou 'leeg' wsl dichter bij de waarheid zijn dan vol ondertussen ...

backfire 31 januari 2013 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 6518917)
in dat geval, zou 'leeg' wsl dichter bij de waarheid zijn dan vol ondertussen ...

Touché! ;)

Maar you were catching my drift ....

Universalia 31 januari 2013 16:34

Citaat:

En wat wilt u daar juist mee bereiken?
Wel ik zag dat zo: het bewuste bord om de landverhuizers een beetje te ontmoedigen.

Het bouwen van de muur: een groot project waar elke Belg, Waal, Brusselaar, Limburger, Gentenaar, Antwerpenaar om er maar enkele te noemen zijn/haar steentje kan aan bijdragen, werkgelegenheid dus.
En misschien leren ze mekaar wel waarderen als ze samenwerken wie weet.

Utopia is weer open denk ik ...

Demper 31 januari 2013 16:43

De vetpotten zijn op.
Het is hier niet beter dan in je land van herkomst.
Vreemdeling, opbokken aub.

Hugh Mannity 31 januari 2013 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6519004)
Wel ik zag dat zo: het bewuste bord om de landverhuizers een beetje te ontmoedigen.

Het bouwen van de muur: een groot project waar elke Belg, Waal, Brusselaar, Limburger, Gentenaar, Antwerpenaar om er maar enkele te noemen zijn/haar steentje kan aan bijdragen, werkgelegenheid dus.

Worden "landverhuizers" ontmoedigd door een bord, denk je?
Misschien ook maar ineens een afsluiting bouwen in het luchtruim zodat "landverhuizers" niet via deze manier kunnen binnen geraken?

Xenophon 31 januari 2013 17:06

Citaat:

Moet dat bord niet in het Frans geschreven zijn?

Universalia 31 januari 2013 17:18

Citaat:

Moet dat bord niet in het Frans geschreven zijn?
Lijkt U dat dan vragen om problemen als het er niet in het Frans opstaat?

Ergens heeft U natuurlijk gelijk ...

* Nederlandstalige gemeenschap
* Franstalige gemeenschap
* Duitstalige gemeenschap (gelukkig zijn dat nog allemaal brave mensen)

ZION 1 februari 2013 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6519004)

Prima idee.Wel regelmatig (elke 100m bv.) een bord.

U EET TOCH OOK VARKENSVLEES?

Klarekijk 1 februari 2013 01:03

Citaat:

Ik vind alvast dat Europa heel erg tekort schiet .

Ik vind zelfs dat elk land zijn opvangcentra moet herinrichten .

1 Kernlanden , één enkel asielsenter aan de internationale luchthaven , dat is waar ze binnen komen .

Iemand die naar een asiekbureu gaat in het centrum van BV Antwerpen is al in overtreding . wand hij is ilegaal binnen gekomen .

ALs ge inbreekt in een winkel , ben je dan strafbaar , ja ik denk het wel je bevind U op een grondgebied dat niet zonder de nodige documenten mag betreden worden .

2 Nieuwe en grotere asielcentra op de buitengrenzen van Europa .
En daar moeten de kernlanden die niet aan de buitengrenzen liggen natuurlijk bij helpen .

Die asielcentra's op de buitengrenzen hebben twee deuren .

Een exit Euro deur en een Entre Euro deur .

Ben je in gevaar of wil je binnen komen in Europa dan mend je U daar aan . ben je in gevaar dan kan je daar blijven tot je dossier in orde is en dan Binnen , of terug buiten .

ALs Europa een duidelijk standpunt inneemt , dat iedereen wie binnenkomt , via zo'n centrum moet passeren , en de exite en entre deur moet passeren , dan mag het duidelijk zijn , als je die controle en registratiepost niet gepasseert bent , ben je in overtreding , en wie die regel overtreed verliest ieder recht binnen europa .

Het zou vlug efficienter zijn .

Nee nu laat men ze eerst in je centrer binnen komen en als ze er al zijn ga je een bureauke instaleren in je centrer .

Hoe idioot kan je zijn .

Freddie 1 februari 2013 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZION (Bericht 6519564)
Prima idee.Wel regelmatig (elke 100m bv.) een bord.

U EET TOCH OOK VARKENSVLEES?

U richt uw pijlen richting moslims. Echter is dat niet genoeg, neem er ook maar iedereen bij die afkomstig is uit de landen ten oosten van Duitsland.

SDG 1 februari 2013 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6519011)
De vetpotten zijn op.
Het is hier niet beter dan in je land van herkomst.
Vreemdeling, opbokken aub.

Je richt zoals gebruikelijk je pijlen op de verkeerde.

ZION 1 februari 2013 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddie (Bericht 6519620)
U richt uw pijlen richting moslims. Echter is dat niet genoeg, neem er ook maar iedereen bij die afkomstig is uit de landen ten oosten van Duitsland.

Verdorie,juist.Vergeten! Jij een idee,voor Balkanners?

graaf de bethune 1 februari 2013 15:21

Wat we misschien ook nog her en der kunnen plaatsen zijn borden zoals die van het overstekend wild, maar dan met de foto's of de naam van Dutroux, Martin en Lelievre, dan denk ik dat heel wat mensen ook al zullen weg blijven, vooral die met kinderen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be