Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Di Rupo en verraderspartijen behalen nieuw record! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=182611)

demonen 1 februari 2013 13:03

Di Rupo en verraderspartijen behalen nieuw record!

In januari gingen in België 1.147 bedrijven over de kop. Dat is een stijging met 40,4 procent tegenover januari vorig jaar, toen met 817 faillissementen al een record voor de maand januari sneuvelde. Dat meldt handelsinformatiekantoor Graydon, dat spreekt van "hallucinante" cijfers.

Een absoluut maandrecord werd net niet gebroken: in september 2012 werden 1.187 faillissementen genoteerd. Graydon merkt wel op dat de faillissementenevolutie een cyclisch verloop kent, waarbij de hoogste waarden normaal in september-oktober worden genoteerd, terwijl januari in het verleden steeds lagere cijfers naar voor bracht.Ook het aantal jobs dat op de tocht komt te staan als direct gevolg van het faillissement van de werkgever, piekt. De bedrijven die in januari failliet gingen, gaven werk aan 2.583 mensen. Het gaat volgens Graydon om het zwaarste cijfer van de afgelopen 10 jaar.

Vette Pois(s)on 1 februari 2013 13:03

het kaat koet met ekonooomie

matthias999 1 februari 2013 13:20

Nu nog in 2014 de nva opnieuw opzij proberen te schuiven en verder doen tot 2019 en we kunnen de boeken van apenland Belgiek toedoen.

Boa 1 februari 2013 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Di Rupo
'So I am proud to be able to say: Belgium is back! And, by extension, ‘back’ in Davos.'

Amon_Re 1 februari 2013 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 6520040)
Nu nog in 2014 de nva opnieuw opzij proberen te schuiven en verder doen tot 2019 en we kunnen de boeken van apenland Belgiek toedoen.

Samen onze spaarboekskes :lol: Als ze dat in 2014 terug lappen zal het zonder biebie zijn. Ook in Nederland zoeken ze ITC'rs

Xenophon 1 februari 2013 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6520167)
Samen onze spaarboekskes :lol: Als ze dat in 2014 terug lappen zal het zonder biebie zijn. Ook in Nederland zoeken ze ITC'rs

Als je nu nog geld op een spaarboekje hebt staan, dan vraag je er toch om?

Travis66 1 februari 2013 15:25

Het antwoord van Links is al binnen.

Van eetvelt, stop met zagen.

Als ik dat lees wil ik een oproep doen die mij hier gebanned gaat krijgen.

quercus 1 februari 2013 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6520213)
Het antwoord van Links is al binnen.

Van eetvelt, stop met zagen.

Als ik dat lees wil ik een oproep doen die mij hier gebanned gaat krijgen.

Mja ...als je ziet wie de auteur is: Patrick De Witte ... :roll:

Travis66 1 februari 2013 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6520214)

Ik zeg het toch: Links.

Mosasaurus 1 februari 2013 15:40

Het is nog niet te laat om fysiek zilver en goud te kopen. Je kan munten van 1 troy ounze online belastingvrij kopen. 27 - 28 EUR per ounze zilver.

Idd als je geld op een spaarboekje hebt staan, dan vraag je er om.

Liederik 1 februari 2013 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6520204)
Als je nu nog geld op een spaarboekje hebt staan, dan vraag je er toch om?

Waar zet jij het dan? :-)

Vrijheideerst 1 februari 2013 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6520214)

De man die P Magazine zal redden!

Anna List 1 februari 2013 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6520237)

nasdaq

Xenophon 1 februari 2013 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6520237)

Je mag zelf kiezen.

ik bedoel maar, als de bodem eruit valt, en de banken zijn failliet, gaat iedereen dan zeggen, dat hebben we niet zien komen - of, hoe de staat heeft geen geld om te betalen, ze stonden toch borg?

Anna List 1 februari 2013 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6520261)
Je mag zelf kiezen.

ik bedoel maar, als de bodem eruit valt, en de banken zijn failliet, gaat iedereen dan zeggen, dat hebben we niet zien komen - of, hoe de staat heeft geen geld om te betalen, ze stonden toch borg?

da's een scenario waarin de land- en tuinbouwers terug geld gaan verdienen zie :-)

about time ! ... die mensen hebben het nodig, en t zet weer voor even een rem op het volbouwen van Vlaanderen.

Liederik 1 februari 2013 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 6520260)
nasdaq

Ja, facebookaandelen. :-)

Liederik 1 februari 2013 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6520261)
Je mag zelf kiezen.

Inderdaad. Maar welk alternatief? Geen aandelen, van edelmetalen weet ik geen knijt, en extra vastgoed buiten eigen stulpje zit in diRupo's vizier.

En het is niet zo veel dat het de moeite is om het naar het buitenland over te hevelen. Dus jah.. daar staat het.

quercus 1 februari 2013 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 6520260)
nasdaq

Wel ik heb deze maand eveneens mijn beleggingen in aandelen flink uitgebreid.

Vito 1 februari 2013 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6520293)
Wel ik heb deze maand eveneens mijn beleggingen in aandelen flink uitgebreid.

Op het moment dat de grote massa aandelen begint te kopen, crashen de beurzen meestal.

Liederik 1 februari 2013 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6520288)
Inderdaad. Maar welk alternatief? Geen aandelen, van edelmetalen weet ik geen knijt, en extra vastgoed buiten eigen stulpje zit in diRupo's vizier.

En het is niet zo veel dat het de moeite is om het naar het buitenland over te hevelen. Dus jah.. daar staat het.

Ik tikte "veilig investeren" in google in en kwam hier terecht:

http://www.siemonsrealestate.nl/bouw...-brazilie.html

Citaat:

Flecheiras ligt op een uur autorijden van Fortaleza, de hoofdstad van de provincie Ceará. Hier staan winkelen, uitgaan en het strandleven centraal.

Je mag zelfs nederlanders die vastgoed in Brazilië proberen te verpatsen niet meer geloven. De twee liggen meer dan duizend kilometer van elkaar af. :-(

Het gaat blijkbaar om Frecheiras, dat iets dichter ligt. Maar nog bijna drie uur rijden.

Ik zal mijn heil zoeken in Assestsavings Asia en daar de koop van mijn leven doen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be