![]() |
hoofddoekken verboden in gemeenschapsonderwijs
Mooi zo. De raad van het GO stuurt een algemeen verbod uit naar al haar scholen om nog hoofddoeken toe te laten. Ik hoop dat de andere inrichtende machten hier ook een duidelijk standpunt in zullen nemen. Maar het gaat alvast de goede richting uit.
http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...p-school.dhtml |
Prima; dat werd hoogtijd.
|
Eindelijk
Nu afwachten wat de gedachtenpolitie van het CGKR gaat doen. |
gelukkig dat ons Joyce van den Hema al helemaal afgestudeerd is, want wat moest het kind anders gaan aanvangen?
|
nu nog uitbreiding van het kopvodverbod in alle openbare gebouwen zoals in .... moslimland Turkije
|
Dat is in sommige scholen nu al, en de naleefbaarheid daarvan is 0%. Hier wordt eens goed mee gelachen & gevloekt tegelijkertijd op de scholen.
Men kan de hoofddoek niet verbieden in een zwarte school, waar je klassen hebt met 8 op de 10 leerlingen van vreemde origine (take yer pick, Turk, Afghaan, Marrokaan, Algerijn, Pakistaan, ... ). De leerkrachten kan dan de hoofddoek aftrekken, maar ik betwijfel dat die persoon de volgende dag nog zal ademen enzo. |
Ik voorspel hetzelfde effect als het rookverbod in cafés...
Velen gaan het verbod gewoonweg naast zich neerleggen. |
Toen ik nog school liep stond het gemeenschapsonderwijs bekend als de 'vuilblikschool'. De ramp is dat er niets anders meer is. Thuisonderwijs jongens en meisjes. Daar al eens aan gedacht? Lever je kinderen niet uit aan integratiemisdadigers. Radicale segregatie is de boodschap.
|
Citaat:
De school waar ik werk beantwoordt perfect aan uw definitie van 'zwarte school', en er is niet één - ik herhaal: NIET ÉÉN - leerlinge die de school mét hoofddoek op binnenstapt. Er was tot nu toe ook niet één - ik herhaal: NIET ÉÉN - leerlinge die eenmaal ze de school binnen was gestapt heeft geprobeerd het hier al jaren geldende hoofddoek-verbod te omzeilen. Hier is de naleefbaarheid van dat verbod dus alleszins geen 0%, integendeel zelfs. |
Citaat:
|
Citaat:
Het moet ten allen tijde worden vermeden dat kinderen worden verpest door de rode onderwijsmaffia. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verandert dat iets in uw discours? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog een slachtoffer van de communistische leugenpropaganda. Ik raad je aan om de dringend de boeken van Nesta Webster in huis te halen. |
Citaat:
Hij zit op de kap van dames met hoofddoek, "'t is ene van de goei jom!" |
Citaat:
|
Citaat:
Doe jezelf een plezier : gooit die rommel in de vuilbak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be