![]() |
Foutje Maggie ...
http://www.standaard.be/artikel/deta...30203_00455507
Nieuwe vleugel?? Ik dacht dat ze die gelijk terug naar huis stuurden? C-130 in (in een kooi uiteraard) en hop naar huis, hebben die jongens van de C-130's ook eens wat vlieguren. Foutje Maggie en ik was anders al fan van u. :oops: |
Citaat:
Het aantal aanvragen gaat omlaag, ze worden vlugger uitgewezen maar men heeft een extra vleugel nodig en extra personeel.. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Agressieve illegalen en agressieve asielzoekers hebben hier sowieso niets te zoeken en zouden nooit een groene kaart mogen krijgen, ik zou niet weten waarom wel. Of hebben ze een slechte jeugd gehad en kunnen ze er niets aan doen?
|
Ik had begrepen dat ze de criminele illegalen in de asielcenters apart gaat opsluiten tot uitwijzing om niet met de andere asielzoelers in contact te komen.
Hiermee velost ze ook de gevanfenissen van dat gespuis |
Komaan Maggieke meent het goed.
* KNIP * |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie van nergens komt sturen we daarheen. |
Eilanden kosten geld hoor en ik geloof dat wij geen geld meer hebben hier in België. :cry:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor mij mogen deze asielzoekers wel een heel snelle procedure met duidelijke, snelle uitwijzing krijgen! |
Mevrouw Deblock plaats stap voor stap de filters die "probeerders" moet filteren van echte kandidaat-vluchtelingen...
Niks doen betekent dat onze sociale zekerheid,onze arbeidsmarkt,onze woonmarkt....onze samenleving,geleidelijk aan tot een onherkenbare anarchie zouden uitgehold worden....Onze OCMW's leeggezogen. In Brussel beseffen nu zelfs PS en Cdh dat.....te laat..... Spectaculaire "uitzettingsakties" lopen geheid vast op juridische procedures,kloppartijen,gebleit en geween...om van de hoelabahoela in de pest....euh...pers,maar te zwijgen..... rustig duidelijk maken dat je dan wel zeer gemakkelijk naar Belgie kunt komen(zoals momenteel grote hordes Oost-Europeanen naar het schijnt),maar daarom niet lang moet denken de boel te bedriegen.Duidelijk maken dat een procedure tamelijk snel zal verlopen,en dat er geleidelijk minder "beroepsprocedures" mogelijk zullen zijn,en dat allemaal in overeenstemming met VN-afspraken......(en niet langer volgens "ad-hoc" pseudo-menselijkheidsoverwegingen volgens de verfoeide mei68-er denkpatronen).....DAT is wat "maggie" aan het doen is..... Ja,het mag gezegd,een O-VLD-politica "kuist" een afgrijselijk mismeesterd departement beetje bij beetje uit,een "opkuis" met maatschappelijke gevolgen.....en dat zonder brutigheid! Er is nog een (zeer) zware horde te gaan: namelijk een wettelijke vluchteling duidelijk maken dat het verblijf in Belgie eindig is! Wettelijk/juridisch is nog een lange weg te gaan ....Het is niet omdat je in het thuisland "voldoende" gepest bent dat dit een manier is om Belg te worden.Belgie kan U wel voor een tijdje beschermen tegen verder kwaad! |
Dan vraag je u af, waarom lieten ze die in groten getale allemaal maar komen?
Veel politiekers die daar groot geld aan verdienen dus. Dat er in bepaalde mate humanitaire hulp mag/moet zijn ok daar niet van, dat ze aan volksverhuizingen moeten doen, nee dank u. Grenzen dicht, DNA tests, zware controles in het algemeen ... Geen idee of het zou werken maar toch. Ik blijf fan van Maggie. |
Citaat:
Ze denken er iets anders over dan in België. Hoe men in Turkije en Marokko (maar daarover gaat het zelfs niet) over grote delen van de eigen bevolking denkt zou hier zelfs gecensureerd worden. ;) http://www.gva.be/nieuws/experts/joh...758/-1635.aspx |
Citaat:
Ik ben hier redelijk goed bevriend met een Marokkaanse dame. Ik moet er bij vertellen dat je het er niet aan ziet dat ze Marikkaans is. Zuiders type wel. Deze dame doet import van Marokko naar hier en export van hier naar Marokko en heeft daarbuiten hier nog een tweetal restaurants. Toen ik haar eens de vraag stelde," Zora, die oudere Marokkaanse vrouwen die je hier weleens ziet met hun hoofddoeken, die zijn op hun kin soms getatoeëerd. Welke betekenis heeft dat"? Haar antwoord luidde als volgt. " Maar dat zijn geen Marokkanen, dat zijn de echte Berbers van ginder die daar in de bergen leven. Dat is uitschot wat ze daar liever kwijt dan rijk zijn. Ik zal je wel eens mee nemen naar Marokko zodat je het echte Marokko leert kennen". En toen bedacht ik mij het volgende. De echte Marokkanen vinden die Berbers uitschot, crapuul dat geen Marokkanen zijn, maar wij moeten ze wel als Belgen aanvaarden. |
Citaat:
En dat is't? |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be