![]() |
Weddenschap!!
Ik start een weddenschap. De vraag: wanneer stopt k met reageren op e?
De prijs is een date met k! :cheer: De weddenschap begint nu en eindigt, mja, wanneer? |
Aan de reacties te zien ligt uw weddenschap al plat.
:rofl: Toch veel succ6 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil wel met geen van beiden een date, om eerlijk te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik reageer nooit op k Toon me 1 post waar ik met hem dialogeer de laatste maand k doet niets anders als e kwoten en reageren, en dat in elke post aanvallend Na elke ban van k probeer ik het opnieuw met hem te dialogeren, maar hij kan het schelden niet laten, en dan laat ik de zogenaamde dialoog maar vallen. Ook is het zo, dat bijna al de menigvuldige ideëen van k enorm bij de haren gerukt zijn. Of opnieuw het lauw water uitvinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't Is verdorie nog zjust wat E schrijft.....'k Heb voor de lol (waarom anders :roll: )zo'n taalfoutdraadje volledig bekeken en hij reageert geen enkele keer op K. 8O Hij bespreekt enkel K's taalfouten, wat dan wel op K werkt als een lap op een stier.... Technisch perfect..... :twisted:
Enfin, wat de weddenschap betreft : ik doe niet mee aan weddenschappen die kunnen 'befoefeld' zijn. (wie zegt dat T en K of T en E of K en E niet onder 1 hoedje spelen :twisted: ) |
Citaat:
dzju, nog ni aan gedacht. Maar die K, da kunde gij ook zijn, he! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn gescheld tegenover mij het naar beneden halen van mijn bijdragen zal hij wellicht niet veranderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be