![]() |
Boetes voor negeren redders.
Citaat:
|
Ik wist wel dat je een aanhanger van de "harde aanpak" was!:mrgreen:
|
Citaat:
|
k'had eerst gelezen "boete voor negers redden", dan pas viel mijne 40 eurofrank dat dit niet kon en las ik het nogmaals.
Mijn excuses, 5 miljard keer. |
Ik vind da het ieder zijn/haar eigen keus is als die in zee duikt als het niet mag.
Ook al sterven er dagelijks 2 mensen van. Eigen schuld dikke bult. Trouwens... wie laat er zich nu bekeuren door een redder? Een gezond voor zichzelf denkend iemand is slim genoeg om te weigeren zijn/haar naam op te geven. Wie dit toch doet is een flauw doetje. |
Begin al maar uwe pas in uw zwembroek te naaien.
Ik denk dat die redders het een hele eer zouden vinden om behept te zijn met politionele macht. Ja, dat geeft toch een beetje allure, niet? Dat de overheid zich maar beperkt tot het duidelijk signaleren van gevaren (zowel met borden op het strand, als mededelingen in de gazetten) en het voorzien van zones waar toeristen hun ding veilig kunnen doen. Als de ene mens de veiligheid van de andere in gevaar brengt, dan is er natuurlijk wel een belangrijke taak van de overheid. Maar buiten de redders, wie is hier eigenlijk vragende partij? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be