Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   bang zijn ze er precies wel van ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=182747)

Universalia 5 februari 2013 11:59

bang zijn ze er precies wel van ...

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...utm_medium=RSS

Ik begin dat wel meer en meer zielig te vinden wat men vanuit de andere hoeken aan het proberen is om Bart slecht te maken.
Dat zijn zelfs geen politieke spelletjes meer maar frontale aanvallen op de één persoon.
Hij moet een sterk mens zijn ofwel veel slimmer dan al die anderen.

Zielig echt zielig ...

:shit:

Anselmo 5 februari 2013 12:02

En toch zijn er lieden die beweren dat er niets aan de hand is en dat het enkel om calimerogedrag van BDW gaat.

Vrijheideerst 5 februari 2013 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 6525256)
En toch zijn er lieden die beweren dat er niets aan de hand is en dat het enkel om calimerogedrag van BDW gaat.

Klopt. Ik zie het nog gebeuren: een VL regering met CD&V/SP.A/OpenVLD/Groen.

graaf de bethune 5 februari 2013 12:14

@Vrijheideerst: Je bent vergeten om PVDA toe te voegen want ik kan mij perfekt voorstellen dat deze partij ook ooit zal nodig zijn om iet of wat aan een meerderheid te geraken.

Vrijheideerst 5 februari 2013 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 6525276)
@Vrijheideerst: Je bent vergeten om PVDA toe te voegen want ik kan mij perfekt voorstellen dat deze partij ook ooit zal nodig zijn om iet of wat aan een meerderheid te geraken.

Tsja, daar ligt alvast geen cordon rond. Let wel, ik ben tegen cordons, maar enige consequentie kan ik toch niet vinden.

Zucht 5 februari 2013 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 6525276)

Er zitten geen PVDA verkozenen in het Vl. P., maar wel een UF-er, die kunnen ze er wel nog perfect bijnemen, helemaal in de lijn van hun federale collega's.

giserke 5 februari 2013 12:21

En het bewijs van kwaadopzet geeft dat wijf zelf:

Citaat:

Een verwijt dat bij Ana Garcia in het verkeerde keelgat is geschoten. "Ik ben het beu om mijn kostbare tijd te verliezen aan een Calimero die de procedures niet respecteert terwijl anderen die wel volgen."

Vrijheideerst 5 februari 2013 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6525292)
Er zitten geen PVDA verkozenen in het Vl. P., maar wel een UF-er, die kunnen ze er wel nog perfect bijnemen, helemaal in de lijn van hun federale collega's.

In 2014 zullen er wel PVDA-ers zetelen hoor. En helaas nog een paar UFers erbij. Dat er geen Vlamingen in het Waals parlement zitten is volstrekt normaal.

Vette Pois(s)on 5 februari 2013 12:26

Gewoon niet welkom, het valt niet een klein beetje op.

Het Verzet 5 februari 2013 12:37

Och ja, 't is door de continue stroom aan zulke berichten dat NVA het underdog-image blijft behouden, ondanks de hoge kiezersaantallen.
Doe zo nog verder tot 2014.

Le Téméraire 5 februari 2013 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6525250)
Ik begin dat wel meer en meer zielig te vinden wat men vanuit de andere hoeken aan het proberen is om Bart slecht te maken.

Ik geef mevrouw Garcia het voordeel van de twijfel. Als ge zo iets organiseert, dan moeten er bepaalde timings gerespecteerd worden. En ik kan me moeilijk inbeelden dat men op zo een evenement tegen extra publiciteit is, ook al komt die omwille van controversiële figuren.

Txiki 5 februari 2013 12:50

Op de duur gaat dat wel vervelen. En daarbij: De Wever had zich voorgenomen dit jaar fundamenteel vrolijk te blijven.

Amon_Re 5 februari 2013 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6525273)
Klopt. Ik zie het nog gebeuren: een VL regering met CD&V/SP.A/OpenVLD/Groen.

PVDA ontbreekt in die lijst.

Amon_Re 5 februari 2013 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6525350)
Op de duur gaat dat wel vervelen. En daarbij: De Wever had zich voorgenomen dit jaar fundamenteel vrolijk te blijven.

²

Tot zover de waarde van zijn woord, de klootzak.

Everytime 5 februari 2013 13:08

Ana Garcia zegt de nagel op de kop : "Ik ben het beu om mijn kostbare tijd te verliezen aan een Calimero die de procedures niet respecteert terwijl anderen die wel volgen."

Txiki 5 februari 2013 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6525368)
²

Tot zover de waarde van zijn woord, de klootzak.

Zie je, zoals ik in een andere draad geschreven heb: iedereen meent gratuit de man te mogen beledigen. Met welk recht?

Txiki 5 februari 2013 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6525374)
Ana Garcia zegt de nagel op de kop : "Ik ben het beu om mijn kostbare tijd te verliezen aan een Calimero die de procedures niet respecteert terwijl anderen die wel volgen."

Och, uiteindelijk is dit toch een fait divers. Kom he zeg. Het is dan nog bovendien uitgeverij Le Cri die er spel van maakt. Waarom wordt die uitgever niet uitgescholden?

peter1962 5 februari 2013 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6525250)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...utm_medium=RSS

Dat zijn zelfs geen politieke spelletjes meer maar frontale aanvallen op de één persoon.
Hij moet een sterk mens zijn ofwel veel slimmer dan al die anderen.

Zielig echt zielig ...

:shit:

Gaat dit draadje ergens over ? Dit is al het zoveelste draadje waar de ene groupie van BDW tegen de andere loopt te zagen dat het toch zoooo erg is dat men hun idool niet wil aanbidden. Waarop de andere dan kan reageren en huplaba we zijn vertrokken...

Dit is echt zeik van Boeremie en heeft niets met een politieke discussie te maken. Dat je dit doet op een fan-forum is niet meer dan normaal, maar hier is het geen reservaat van n-va fanatici.

Le Téméraire 5 februari 2013 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6525386)
Dit is echt zeik van Boeremie en heeft niets met een politieke discussie te maken. Dat je dit doet op een fan-forum is niet meer dan normaal, maar hier is het geen reservaat van n-va fanatici.

Een dikke 2!

(ook al heb ik zelf veel sympathie voor Bart De Wever)

Txiki 5 februari 2013 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6525386)
Gaat dit draadje ergens over ? Dit is al het zoveelste draadje waar de ene groupie van BDW tegen de andere loopt te zagen dat het toch zoooo erg is dat men hun idool niet wil aanbidden. Waarop de andere dan kan reageren en huplaba we zijn vertrokken...

:cheer: Boeremie :cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be