![]() |
bang zijn ze er precies wel van ...
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...utm_medium=RSS
Ik begin dat wel meer en meer zielig te vinden wat men vanuit de andere hoeken aan het proberen is om Bart slecht te maken. Dat zijn zelfs geen politieke spelletjes meer maar frontale aanvallen op de één persoon. Hij moet een sterk mens zijn ofwel veel slimmer dan al die anderen. Zielig echt zielig ... :shit: |
En toch zijn er lieden die beweren dat er niets aan de hand is en dat het enkel om calimerogedrag van BDW gaat.
|
Citaat:
|
@Vrijheideerst: Je bent vergeten om PVDA toe te voegen want ik kan mij perfekt voorstellen dat deze partij ook ooit zal nodig zijn om iet of wat aan een meerderheid te geraken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En het bewijs van kwaadopzet geeft dat wijf zelf:
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon niet welkom, het valt niet een klein beetje op.
|
Och ja, 't is door de continue stroom aan zulke berichten dat NVA het underdog-image blijft behouden, ondanks de hoge kiezersaantallen.
Doe zo nog verder tot 2014. |
Citaat:
|
Op de duur gaat dat wel vervelen. En daarbij: De Wever had zich voorgenomen dit jaar fundamenteel vrolijk te blijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tot zover de waarde van zijn woord, de klootzak. |
Ana Garcia zegt de nagel op de kop : "Ik ben het beu om mijn kostbare tijd te verliezen aan een Calimero die de procedures niet respecteert terwijl anderen die wel volgen."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is echt zeik van Boeremie en heeft niets met een politieke discussie te maken. Dat je dit doet op een fan-forum is niet meer dan normaal, maar hier is het geen reservaat van n-va fanatici. |
Citaat:
(ook al heb ik zelf veel sympathie voor Bart De Wever) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be