![]() |
"'t Stad" moet bezuinigen, maar het "nieuwe bestuur" gaat wel deftig op de lappen....
Een dineetje �* 250€/persoon, lijkt mij geen aanzet tot besparen en bezuinigen :
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30205_00459149 |
Citaat:
Naar waar moesten ze gaan? De lunchgarden? MacDonalds? Stijl kost inderdaad wat... |
Bwa, dat kan er wel af nu ze op het stadhuis niet meer eten na de vergadering.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij mijn weten heeft bdw de diners na het schepencollege al afgeschaft. Die kwamen er vroeger nog eens bij. |
geeuw...
Zullen we eens uit de doeken doen hoeveel andere stadsbesturen uitgeven aan etentjes terwijl ze eigenlijk ook moeten besparen ? Who cares ? |
250 euro per persoon is nu toch wel heel veel, denk ik dan... Maar ja, ik ben ook niet veel gewoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als dit het enige is die de oppositie vindt om een beleid aan te vallen dan moet dat beleid verdomd goed zijn
|
Doet natuurlijk de besparingen die al zijn goedgekeurd compleet teniet.
|
Het lijkt me inderdaad excessief, maar ik denk dat Janssens dat ook wel gedaan zou hebben.
|
Jamaar, ik begrijp het wel, De Wever KAN gewoon niks verkeerd doen.
|
Citaat:
|
Dat is de eerste keer dat ik een rekening te zien krijg van een etentje van eender welk schepencollege. 250 euro per hoofd is wel vrij prijzig, zelfs voor 2 sterren. Maar bon, je zal waarschijnlijk de locatie ook wel betalen hé.
|
Gisteren zag ik BDW lunchen bij Peter Goossens.
Antwerpen is bijna failliet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be