![]() |
Is Noord-België Vlaanderen?
Waarom noemen de flaminganten heel Noord-België Vlaanderen? Zijn Limburgers, Brabanders en Antwerpenaren wel Vlamingen? Stel je voor dat men half Duitsland Beieren of Saksen gaat noemen. Is dat geen regelrecht imperialisme?
|
Is de Brabander Hans1?
|
Citaat:
|
Wat kan het iemand schelen?
|
Zit die pipo nog steeds vast in de middeleeuwen
Brabander: Waarom zijn de Zuidelijke Nederlanden België? Waarom zijn alle Euburonen, Nerviërs, Atuatici, Menapiërs, Morinen, ... "Belgen"? Waarom noemt men het niet Germania Inferior en Germania Superior? Dat is namelijk veel correcter historisch gezien. |
Citaat:
Door missers in het verleden ,zijn deze provincies in een Francofone staat terecht gekomen, als verlengstuk van Frankrijk en als RK buffer tegen het protestante Noorden. Ooit zullen de Nederlanden weer een geheel worden,als de tijd daar rijp voor is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Diets Zuid-Nederland dan maar? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was het begin van een revolutie voor het herstel van een eeuwenoude natie waarvan u vandaag staatsburger bent: België (niet dat u dat staatsburgerschap nog verdient, maar dat is een andere discussie).
|
Citaat:
Ik zie niet hoe ik anti-separatist kan zijn zonder het het separatisme van 1830 af te keuren. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder adviseer ik je eens om de grondvod na te lezen omtrent wat precies het Vlaams Gewest en de Vlaamse Gemeenschap zijn. . |
Citaat:
Dat meot toch vermoeiend zijn voor U? Altijd tussen de salle flamand te moeten leven? |
Citaat:
Dat zijn allemaal Serviërs volgens hem, bekeerlingen van het Westen of de Turken. Vojislav zit nu op de beklaagdenbank in Den Haag, if you catch my drift... |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be