![]() |
Ook familie van De Wever bedreigd.
http://www.vandaag.be/binnenland/116...-bedreigd.html
Het fascisme is terug! |
De koning had het toch gezegd: de jaren 30! De Wever had de boodschap verkeerd begrepen. Dacht dat er mee bedoeld werd dat hij de jager was, maar het was een zeer duidelijke waarschuwing van de koning aan het adres van het wild.
|
Citaat:
Arm Vlaanderen. |
Sommige reacties zijn hilarisch.
Zelfs iemand die het maar normaal vindt dat BDW zijn kinderen bedreigt worden omdat hij een rechtse koers vaart. |
Citaat:
|
Het is heel simpel, de postjes van de VanSaksencoburgs, De Guchts, Declercq's, Decroo's, Tobback's, Dehaene's, Whatelet's, Vandenbossche's , en de verworvenheden van de Walen staan onder bedreiging van een sterk opkomende partij die maar niet wil inbinden, dus zal er voor het establischment niks anders opzitten dan over te gaan tot eerst wat randbedreigingen en als dat niet lukt tot het Fortuyn-scenario zeker. En daarna zullen de Vlamingen wel weer mooi in het gareel gaan lopen als ze zien wat de bende van Philips de Taaie allemaal kan. Albert heeft genoeg gewaarschuwd en vroeg of laat zal iemand overgaan tot liquidatie. Het scenario van de dienst P9 uit Salamander is misschien nog niet eens zo overdreven.
|
Het eerste teken van geweld, is het afgelopen met Belgie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dit soort dingen maken de zaken alleen maar erger :
Carnavalsgroep zet De Wever neer als Hitler http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20130206_035 Ik ben de eerste om te lachen met politici, ook De Wever, maar dit gaat toch te ver, vind ik |
Citaat:
Citaat:
En BDW heeft zelf de eed afgelegd bij die koning.... |
Op het einde van het artikel staat dat de politie De Wever in de gaten houdt. Dat moeten ze inderdaad doen. Hij heeft immers onlangs verklaard dat hij de grondwet wil opzijschuiven. Zelfs Adolf Hitler zei zoiets niet (maar deed het wel).
|
't Moet zijn dat BDW goed bezig is.
De poco's zijn rázend. |
Citaat:
|
Ik kan mij op dit forum niet van de indruk ontmaken dat er hier veel slechte verliezers zitten.
Ik vind dat hele gedoe over BDW echt zielig aan het worden. Was er zo geen regel die zei: Leer eerst verliezen voor je kan winnen! Of sloeg dat alleen op gezelschapsspellen & sport. :n00b: |
De veiligheidsdiensten zullen wel uit hun nek aan het kletsen zijn, zeker?
|
Citaat:
|
De veiligheidsdiensten hebben bevestigd dat BDW wordt bedreigt.
Zij hebben misschien zelf orders gekregen. Dus dan kunnen ze het zeker weten. (Lumumba en Lahaut in mijn achterhoofd) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be