![]() |
De MANCAVE!
Elke man droomt ervan, een eigen mancave! Een plekje voor jezelf, ingericht naar wens zonder bemoeinissen van vrouwlief!
|
Ge zijt gewoon ne sloef.
U vrouw draagt de broek thuis. |
Oei. Moet ge dat daar dan ook zelf kuisen?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Vroeger gingen we naar de voetbal.
Maar ze zitten daar tegenwoordig ook. |
Ik woon alleen, in een 'mancave' met een oppervlakte van 80 vierkante meter.
Ik mag mijn vuil ondergoed en mijn vuile sokken laten slingeren waar en wanneer ik maar wil, en als ik de vuilzakken niet buiten wil zetten, dan blijven ze staan waar ze staan :-P |
Als je de juiste vrouw in huis hebt hoef je daar niet achter te zoeken zo een mannengrot.
:rofl: |
Citaat:
God: "Tjaaaah, ik weet wel iets..." Adam: "Ja?" God: "Ge zou...een vrouw kunnen nemen?" Adam: "Een vrouw?? Wa's da voor een beest?" God: "Iet waar da je veel plezier mee kunt hebben maar..." Adam (met bevend stemmeke): "Maar...?" God: "...da kost u een oog, een oor, een arm, een been en één testikel." Adam (geschrokken): "Maar God toch, wa kan ik krijgen voor een rib?" |
Citaat:
Grapjas eerste klasse die God. :rofl: |
Mancave, echt zo'n Flair-woord.
|
Citaat:
Duivel: "Wat doe je?" God: "Ik schep het voedsel voor de mensen. Maar ssst, ik ga ze liggen hebben: het lekkere eten maak ik ongezond en het gezonde gaat niet smaken." Duivel: "Smeerlapke, daar had ik zelfs nog niet aan gedacht." |
Citaat:
Dat is simpel te verklaren: het moment dat een vrouw beseft dat je écht alles voor haar zou doen/opgeven, verliest ze het respect en de interesse. Dan is jouw cave haar cave en schijt ze gewoon op je tapijt, sterker nog: op je hoofdkussen a.h.w. Mannen zeggen dus best niet te snel "ik zie je graag", hoewel de vrouwen beweren dat ze dat veel te weinig te horen naar hun zin... Zo zitten die domme kiekens nu eenmaal in elkaar. Positieve affirmatie mag, alleen als ze braaf zijn en luisteren naar hun meester. Anders geraken ze in de war en loop je de kans een wijf grondig verkeerd te conditioneren. Een verse kom water in de buurt is een must. ;-) |
Jezus wandelt door de hemel en ziet een oude man onder een boom zitten.
"Dag oude man, wie ben je en waarom lijk je zo triest?" vroeg Jezus. "Ach" zei de oude man, "ik ben maar een oude, arme timmerman. Om mij hoef je je geen zorgen te maken. Maar mijn zoon, die is gekend en geliefd over heel de wereld. Er zijn boeken volgeschreven geschreven over zijn mirakuleuze leven." Waarop Jezus, al met wat tranen in zijn ogen: "Papa? Ben jij het echt?" Antwoordt de oude man: "Pinokkio?" |
Citaat:
Ik heb hier een dame van dienstencheque via mijn ziekenkas die komt kuisen , en ik ben er toch tevrede over :thumbsup: Ik wil enkel maar betrouwbaar volk !! |
Een dilemma!
Een caveman en een mancave is daar enig merkbaar verschil tussen eigenlijk? :cheer: |
Citaat:
Of tussen soepkippen en kippensoep? Tussen kutmarokkanen en marokkanenkutten? Motorfiets en fietsmotor? Brussel Noord en Noord Brussel? ... |
Ok, case closed :rofl: :rofl:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be