![]() |
Schokkende beelden duiken op van nanny die negen maanden oude baby slaat
Schokkende beelden duiken op van nanny die negen maanden oude baby slaat
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...by-slaat.dhtml Mag ik da'strontkutwijf op heur bakkes (deur)djoeffe ?? Zo'n achterlijke kaktrees hoort niet thuis in de maatschappij !! Gelukkig is ze betrapt (met de camera) !!!! Hoe zou het gerecht hier in Belgiƫ reageren ?? |
Ik zag de video. Ik heb geen gepaste woorden.
Iemand die zoiets doet met een baby heeft voor mij elke kans verloren op een plaats in de mensheid. |
Weet je wat dat is tegenwoordig.
De mensheid flipt door omdat er geen straffen meer zijn. onschuldige en slachtoffers worden gestraft omdat de mishandeld, misbruikt en of vermoord worden en daders beloont met lichte straffen. ik eis voor dit soort gedrag de doodstraf. waarom? het slaan van een onschuldig kind dat zich niet kan verdedigen is voor mij een reden om uw mensenrechten op te heven. hopelijk wordt ze herkend en kan de jacht op dat mens beginnen |
Baby's horen geen 'nanny' te hebben, maar een moeder die voor hen zorgt ipv hen in de steek te laten.
Ik hoop dat die kleuter 't haar later op haar brood geeft: 'Bedankt mama, dat je mij in de steek liet bij een zottin.' |
Het is duidelijk dat de rede blijft afnemen.Er waren tussen ons heel wat waanzinnigen rond.
Het probleem is,ze zijn niet vlug herkenbaar.Ik geloof al lang niet meer in de "mens". Wel mijn excuses,aan de mensen die nog "mens" zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be