Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   is de aarde de hel voor een andere planeet? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18286)

Astenblieft mensen 27 juli 2004 13:26

is de aarde de hel voor een andere planeet?

gewoon iets wat ik me even afvroeg...

Griffin 27 juli 2004 13:42

Jup ik was vroeger een enorme pestkop :P

Tegendradigaard 27 juli 2004 13:53

Neen de aarde is de hel voor deze planeet... We zijn al verdoemd maar we weten het niet en we beseffen het niet....

Tzuvar Raemborr 27 juli 2004 14:26

De aarde is een minuscuul celletje in het lichaam van een onmetelijk organisme dat gewoon zijn/haar/hets leven leeft in een wereld vol gelijken en zich niet bewust is van het klootje bacterieën in zijn/haar/hets lichaam dat wij zijn.

Dat enorm organisme en heel diens samenleving is op zich dan weer niet veel meer dan een groepje parasieten in een celletje van een nog enormer wezen, en ga zo maar door.

Astenblieft mensen 27 juli 2004 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
De aarde is een minuscuul celletje in het lichaam van een onmetelijk organisme dat gewoon zijn/haar/hets leven leeft in een wereld vol gelijken en zich niet bewust is van het klootje bacterieën in zijn/haar/hets lichaam dat wij zijn.

Dat enorm organisme en heel diens samenleving is op zich dan weer niet veel meer dan een groepje parasieten in een celletje van een nog enormer wezen, en ga zo maar door.

is dat niet een beetje het michael jackson heal the world de wereld is een knikker waar een klein kind mee speelt-principe? ;-)

de Vexille 27 juli 2004 14:34

De aarde is een wetenschappelijk experiment. Wij maken deel uit van een grote organische computer die het antwoord moet geven op de vraag naar de zin van alles (life, the universe and everything). -- zoek eens op in Douglas Adam's "Hitchhiker's Guide to the Galaxy"

Astenblieft mensen 27 juli 2004 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
De aarde is een wetenschappelijk experiment. Wij maken deel uit van een grote organische computer die het antwoord moet geven op de vraag naar de zin van alles (life, the universe and everything). -- zoek eens op in Douglas Adam's "Hitchhiker's Guide to the Galaxy"

daar heb ik al veel van gehoord, van dat boek. Hilarisch schijnt het te wezen...

Tegendradigaard 27 juli 2004 14:52

De aarde is eigenlijk het vagevuur van de laatste kans. Diegenen die nu falen die worden na hun dood wakker op de.... zon

Astenblieft mensen 27 juli 2004 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
De aarde is eigenlijk het vagevuur van de laatste kans. Diegenen die nu falen die worden na hun dood wakker op de.... zon

Ha, die is goed. Die ga ik onthouden!
Wat een mooie gedachte... :thumbsup:

de Vexille 27 juli 2004 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
daar heb ik al veel van gehoord, van dat boek. Hilarisch schijnt het te wezen...

Zeker eens lezen ! Niet alleen eindeloos grappig, ook nog ontzettend spitsvondig geschreven...

Tegendradigaard 27 juli 2004 15:17

dien boek kunde dat ook in het Nederlands lezen ? Want ik doen mee aan de Pelgrim zijne kruistocht tegen het Engels he. Yeah yeah

de Vexille 27 juli 2004 15:24

Citaat:

dien boek kunde dat ook in het Nederlands lezen ? Want ik doen mee aan de Pelgrim zijne kruistocht tegen het Engels he. Yeah yeah

Hij zou ooit eens in het nederlands uitgekomen zijn onder de titel "Het Transgalactisch Liftershandboek" ; ik vraag me wel af wat er van dit kunstwerkje is overgebleven nadat men er een of andere hollandse vertaler op heeft losgelaten... Maar goed, met een beetje speurwerk zou je hem ook in verkrachte versie moeten kunnen vinden.

Starlight 27 juli 2004 15:24

Deze wereld is volgens mij een leerschool. Je kan zo vaak terugkeren als je wil, tot je de wijsheid hebt opgedaan die nodig is. Uiteindelijk komen we in een hogere dimensie terecht.
Da's hoe ik het zie, hè.

Tegendradigaard 27 juli 2004 15:26

'k zal eens op zoek gaan alhoewel de vertalingen inderdaad soms de pointe wegnemen he. Kijk maar naar de komische feuilletons van den BBC of zo. als ge de ondertitels niet leest is het meestal veel grappiger.

Pelgrim 27 juli 2004 15:29

Citaat:

gewoon iets wat ik me even afvroeg...

Dat klopt alleszins, en ik ben de duivel, voor wie dat nog niet wist.

Tegendradigaard 27 juli 2004 15:32

Dat wisten wij al lang pelgrim... telkens als gij iets post dan komt er een pek en solfergeur uit de geursprekers van mijne computer

oriana 27 juli 2004 15:47

Citaat:

Dat wisten wij al lang pelgrim... telkens als gij iets post dan komt er een pek en solfergeur uit de geursprekers van mijne computer

<skynet technieker afbellend> "ik weet al wat het probleem aan mijn PC is"

Distel 27 juli 2004 15:53

Citaat:

Dat is uw computer die lekt. Computers werken namelijk op rook. Mep er maar eens een paar keer goed op met een hamer, tot er een paar goeie barsten in de behuizing zitten. Dan ontsnapt al die rook (bij het scherm zie je dit het beste) en werkt je computer niet meer. Dan moet je die gaten weer afplakken en nieuwe rook in de computer doen.

Griffin 27 juli 2004 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oriana
<skynet technieker afbellend> "ik weet al wat het probleem aan mijn PC is"

:rofl:

DaBlacky 27 juli 2004 15:59

Citaat:

is dat niet een beetje het michael jackson heal the world de wereld is een knikker waar een klein kind mee speelt-principe? ;-)

Dat was Men In Black. Of anders heeft MIB het gestolen van MJ, dat kan ook.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be