![]() |
is de aarde de hel voor een andere planeet?
gewoon iets wat ik me even afvroeg...
|
Jup ik was vroeger een enorme pestkop :P
|
Neen de aarde is de hel voor deze planeet... We zijn al verdoemd maar we weten het niet en we beseffen het niet....
|
De aarde is een minuscuul celletje in het lichaam van een onmetelijk organisme dat gewoon zijn/haar/hets leven leeft in een wereld vol gelijken en zich niet bewust is van het klootje bacterieën in zijn/haar/hets lichaam dat wij zijn.
Dat enorm organisme en heel diens samenleving is op zich dan weer niet veel meer dan een groepje parasieten in een celletje van een nog enormer wezen, en ga zo maar door. |
Citaat:
|
De aarde is een wetenschappelijk experiment. Wij maken deel uit van een grote organische computer die het antwoord moet geven op de vraag naar de zin van alles (life, the universe and everything). -- zoek eens op in Douglas Adam's "Hitchhiker's Guide to the Galaxy"
|
Citaat:
|
De aarde is eigenlijk het vagevuur van de laatste kans. Diegenen die nu falen die worden na hun dood wakker op de.... zon
|
Citaat:
Wat een mooie gedachte... :thumbsup: |
Citaat:
|
dien boek kunde dat ook in het Nederlands lezen ? Want ik doen mee aan de Pelgrim zijne kruistocht tegen het Engels he. Yeah yeah
|
Citaat:
|
Deze wereld is volgens mij een leerschool. Je kan zo vaak terugkeren als je wil, tot je de wijsheid hebt opgedaan die nodig is. Uiteindelijk komen we in een hogere dimensie terecht.
Da's hoe ik het zie, hè. |
'k zal eens op zoek gaan alhoewel de vertalingen inderdaad soms de pointe wegnemen he. Kijk maar naar de komische feuilletons van den BBC of zo. als ge de ondertitels niet leest is het meestal veel grappiger.
|
Citaat:
|
Dat wisten wij al lang pelgrim... telkens als gij iets post dan komt er een pek en solfergeur uit de geursprekers van mijne computer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be