![]() |
Wat regering Di Rupo I reeds presteerde
Met al de vragen die gesteld worden over het track record van die ene partij die niet in de federale regering zit, meen ik dat we niet voldoende aandacht schenken aan die partijen die daar wel in aanwezig zijn.
Ook zij verdienen immers hun plaats in het voetlicht, na iets meer dan een jaar na de creatie. De vraag naar een duidelijke oplijsting van alle prestaties , zoals constant gevraagd wordt aan die ene partij, is immers niet meer dan redelijk en moet toch snel beantwoord kunnen worden. Hoongelach voor de Belgische partisaan die het niet kan! Daarom, reeds een aanzet: De grootste verdienste van deze federale regering die meteen voor de geest komt, is dat ze bestaat. Dat is onbetwistbaar een punt in hun voordeel. |
Ik raak even niet verder wegens braakneigingen.
|
je zou voor minder...
|
De zin of de onzin van een lege topic, dus ? :?
Allez, omdat we van goede wil zijn : ze is erin geslaagd de doodsstrijd van het belgische gedrocht nog eventjes te verlengen, en zo het onvermijdelijke nog ietwat uit te stellen. Akkoord, akkoord, ik weet zelf óók wel dat dat eerder een w�*nprestatie is. Maar we mogen niet vergeten dat ze de noodzaak aan het opdoeken van belgië alleen al door haar legendarisch moeilijke ontstaangeschiedenis dubbel en dik in de verf heeft gezet. Ze heeft ook aangetoond dat het niet langer mogelijk was om een meerderheid aan Vlaamse kant te vinden om een federale regering te vormen. En dat zijn wél prestaties, waarvoor we Elio oprecht erkentelijk mogen zien. Iedereen die mee helpt timmeren aan de doodskist van deze artificiële staat verdient een dikke pluim. Daarom : voor Elio en de zijnen : ![]() |
zolang je die pluimen maar niet in hun reet stopt...
|
Het regent minder hard in België dan in de rest van Europa.
http://www.meteo-info.be/nl/weer/wee...ag/europa.html |
ik weet een prestatie: Als zittende regering er niet in slagen uw begroting rond te hebben voor het begin van't jaar.
|
Citaat:
|
![]() Niet moeilijk dat Bart gilde van: 'Zet die ploat af!!' :thumbsup: :rofl: |
Ze heeft de ABVV uit het sociale overleg gejaagd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of om het met het geweldig sofisme van de kranten te zeggen: "de vakbonden en de werkgevers zijn er tegen, dus er zal wel iets goeds in zitten." |
Dat Europa 50 miljoen geeft voor Lui(k) sluitend AcelorMital = +/-2 000 personen zonder werk.
Dat Europa 50 miljoen geeft voor Limburg sluitend Ford Genk =+/-10 000 personen zonder werk. Een Vlaming is dus veel minder in Waarde voor Europa en de Walen! Vlaamse politiekers in Europa hebben er weeral geen kloten van terecht gebracht. |
De federale regering is er in gelukt om de Fyra tot stoppen te brengen.
ttz, zoals iedereen weet, die trein stond al wel stil, maar de regering is er in gelukt om hem tot stilstand te behouden. Daarnaast was er de belofte om binnen ongeveer een maand, terug een trein naar het bevriende Nederland in te leggen. Als ik bel naar een private buseigenaar hier in dit boerengat, dan heb ik voor ten laatste 's anderendaags een bus naar eendertwaar in de EU. . |
Nog een verwezenlijking:
bhv zou gesplitst zijn. Maar geen politieker kan mij in eenvoudige taal uitleggen hoe dit splitsing er uit ziet, zonder te vervallen in 36 uitzonderingen en speciale regelingen. . |
Maar ja Di Rupo heeft toch gezegd Belgium is back
waarschijnlijk terug naar de middeleeuwen |
Citaat:
|
Citaat:
Een unieke reeks over het reilen & zeilen in de politiek. Prachtig ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be