Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Economie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=179)
-   -   jaarverslagen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=182917)

Scherven A. Mok 9 februari 2013 12:06

jaarverslagen

Ik ben op zoek naar jaarverslagen van een bedrijf met hoofdzetel in Luxemburg. Op de site van de Belgische nationale bank kan ik die van bedrijven met hoofdzetel in België vinden maar op de site van de Luxemburgse nationale bank vind ik niets. Hoeven die daar niet gepubliceerd of zoek ik op de verkeerde plaats ?

Knipp 11 februari 2013 22:12

hier vind je de weg

Scherven A. Mok 12 februari 2013 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knipp (Bericht 6533542)
hier vind je de weg

Bedankt maar het lukt me niet. 'k Versta er de ballen van en op alles zitten slotjes. Op de site van de nationale bank van België kan je de jaarverslagen zo raadplegen. Ik denk dat in het corrupte klein Zwitserland alles niet zo maar openbaar is.

Ik vraag me trouwens af waarom Luxemburgers zo'n hoog bedrag per inwoner van de EU krijgen. Meer nog dan België dat al veel krijgt omdat tal van Europese instellingen ons een pak geld kosten.

Knipp 14 februari 2013 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6534091)
Bedankt maar het lukt me niet. 'k Versta er de ballen van en op alles zitten slotjes.

Klik op het 'slotje' se connecter. Dan kan je registreren.

Daarna consulter une personne, rechtspersonen zijn ook personen ..

Scherven A. Mok 16 februari 2013 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knipp (Bericht 6537400)
Klik op het 'slotje' se connecter. Dan kan je registreren.

Daarna consulter une personne, rechtspersonen zijn ook personen ..

pff 2.5 euro gewoon om uit nieuwsgierigheid te zien of een bedrijf winst of verlies maakt :-(

Knipp 22 februari 2013 03:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6539048)
pff 2.5 euro gewoon om uit nieuwsgierigheid te zien of een bedrijf winst of verlies maakt :-(

rofl

jij valt over 2.5€ ? Om te weten of een bedrijf, mijn bedrijf, winst of verlies maakt, tel ik jaar na jaar ruim 600 keer meer neer ! :-D

En dan nog een keer 250 keer 2.5€ om het resultaat publiek te maken zodat ergens een quasi hypothetische nieuwsgierige zn neus in mn zaken kan steken ... Voor 2.5 € waar ik geen cent van zie :-D

Zwitser 22 februari 2013 06:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6534091)
Bedankt maar het lukt me niet. 'k Versta er de ballen van en op alles zitten slotjes. Op de site van de nationale bank van België kan je de jaarverslagen zo raadplegen. Ik denk dat in het corrupte klein Zwitserland alles niet zo maar openbaar is.

Heb je het over Luxemburg of over Zwitserland? Wat zoek je precies?

Scherven A. Mok 23 februari 2013 04:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knipp (Bericht 6544586)
rofl

jij valt over 2.5€ ? Om te weten of een bedrijf, mijn bedrijf, winst of verlies maakt, tel ik jaar na jaar ruim 600 keer meer neer ! :-D

En dan nog een keer 250 keer 2.5€ om het resultaat publiek te maken zodat ergens een quasi hypothetische nieuwsgierige zn neus in mn zaken kan steken ... Voor 2.5 € waar ik geen cent van zie :-D

Het is niet zozeer die 2.5 maar de combinatie met het feit dat het niet anoniem kan :evil:

Scherven A. Mok 23 februari 2013 05:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 6544603)
Heb je het over Luxemburg of over Zwitserland? Wat zoek je precies?

U hebt zeker en vast een progje geschreven en lopende dat alle post moet uitvlooien met het woord Zwitserland. Maar het gaat hier wel degelijk over het prinsendom Luxemburg. Zet het alarm maar af :D

Zwitser 23 februari 2013 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6545870)
U hebt zeker en vast een progje geschreven en lopende dat alle post moet uitvlooien met het woord Zwitserland. Maar het gaat hier wel degelijk over het prinsendom Luxemburg. Zet het alarm maar af :D

Nee hoor. Ik reageerde deze keer op het woord "jaarverslagen" in de draad. De reden waarom ik het je vroeg is omdat ik wat Zwitserland betreft wel een paar pointers kan geven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be