![]() |
Verreycken uit het Vlaams Blok????
Rob Verreycken zou uit het Vlaams Blok gestapt zijn????? Toch staat hij op de website van het Vlaams Blok nog altijd onder hun fractie net als Morel en Verstrepen. Kom dat onafhankelijk gedoe is alleen van tel als je van geen enkele fractie lid bent. Punt aan de lijn! Zo eenvoudig is dat. Waarom al dat gedoe daarrond. Verreycken is en blijft een Vlaams Blokker; hoe je het draait of keert!
|
...en...??
|
Dan moeten ze niet zeggen dat hij zogezegd uit het Vlaams Blok gestapt is. Waarom; om beetje schijn te geven misschien? Als hij uit het Vlaams Blok zou gestapt zijn, zou hij echt zetelen als onafhankelijke en geen deel uit maken van de fractie!
|
Citaat:
[size=3]Rob zetelt als onafhankelijk Vlaamsnationalist[/size] [font=Times New Roman]Op 13 juni werd ik door bijna 7000 Vlamingen verkozen in het Vlaams parlement. Ik dank hen voor het vertrouwen en zal mijn mandaat naar best vermogen uitoefenen.[/font][font=Times New Roman]. [/font] [font=Times New Roman]In het belang van de partij, en om te verhinderen dat het Vlaams Blok in het gedrang gebracht wordt met feiten waarvoor de partij geen enkele verantwoordelijkheid draagt, heb ik dan ook besloten, mijn lidkaart in te leveren en te zetelen als onafhankelijk Vlaamsnationalist. [/font] [font=Times New Roman]Rob Verreycken[/font] [font=Times New Roman]----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[/font] |
Waarom zit hij dan als zogezegde onafhankelijke in de Vlaams Blok fractie van het Vlaams Parlement?
Waarom is Marie-Rose Morel dan als zogezegde onafhankelijke zelfs ondervoorzitter van de Blokfractie van het Vlaams Parlement? |
XAVIER , DIE VEROORDEELDE X bleef ook zetelen en voorzitter voor het leven , wat een grap , de democratie bij het Blok en gezien de vrouw aan de haard moet en minderwaardig is steunen ze Rob Kloep voluit...
|
goed punt.........;
|
Citaat:
Over Marie-Rose, lees haar website, ik ga dat hier allemaal niet neertypen. |
Citaat:
|
Dan dient hij maar ontslag te nemen hé uit de Vlaams Blok fractie; probleem opgelost! Bij de eerste zitting van het nieuwe Vlaamse Parlement had hij toch al "ontslag" genomen dus er was geen enkele reden hem op te nemen in de fractie.
En van Morel heb het gelezen, tjonge, tjonge wat een gezever is me dat zeg. Als je in de Vlaams Blok fractie zit dan kan je volgens mij moeilijk onafhankelijk zijn! Ben eens benieuwd hoe ze stemmen als het over holebi's gaat daar ze vorig jaar toch het opgenomen heeft voor de holebi's en zelf meegestapt heeft in Roze Zaterdag! Gaat ze hier haar eigen mening volgen of het standpunt van haar homohatende partij? |
Citaat:
2. Marie-Rose steunt het Vlaams Blok in zijn vlaams-nationalistische standpunten, over andere thema's werdt ze volkomen vrijheid gewaarborgd. 3. Het Vlaams Blok is geen homohatende partij. |
zo te zien is de ouwe tuttebel Anke Vandermeersch gedumpt ( ziet er al afgeleefd uit ook ! ) en vervangen door een ander dom blondje aan de rechterzijde van Filip Dewinter, je weet wel dat NV-A verraadster geval die zich
in een Vlaams Blok cafe liet bepotelen door jan en alleman waar mislukt mediamanneke Verstrepen aanwezig was.... ook gezien op de VRT... De Morgen schreeft het ooit , gang bangs, orgieen, blowjobs op het Madouplein.... |
1. Ik heb niet gezegd dat Rob zijn kiezers niet mag vertegenwoordigen in het Parlement, maar hij moet dan niet zeggen dat hij dit zal doen als onafhankelijke terwijl dit niet zo is daar hij deel uitmaakt van de Blokfractie.
2. Dat Marie-Rose haar Vlaamse standpunten via het Blok tot uiting wil brengen is haar recht! Ik hoop dat ze als het erzou op aankomen er een andere mening zal durven op nahouden dan haar partij. 3. Is al genoeg over gezegd geweest! Enkele uitspraken van Blok mandatarissen bv. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of is het U maar allen te doen op die van het blok.Eerlijk blijven in Uw denken en schrijven aub.:magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik daarentegen zou er mijn linker teelbal voor geven opdat 90% van de mannen homofiel zouden worden.:lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be